۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » جامعه
  • شناسه : 23478
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
  • ارسال توسط :
مشکل اقتصادی کشور را تنها یک اقتصاددان می‌تواند حل کند
مشکل اقتصادی کشور را تنها یک اقتصاددان می‌تواند حل کند

مشکل اقتصادی کشور را تنها یک اقتصاددان می‌تواند حل کند

با قاطعیت و شجاعت باید با قاچاق و رویه‌های غلط مقابله کنیم.

مشکل اقتصادی کشور را تنها یک یک اقتصاددان می‌تواند حل می‌کند+ فیلم

 وقایع خبری- محسن مهرعلیزاده، کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه «ایران سرای من» ویژه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری برای استان قزوین، با بیان اینکه من فرزند ایرانم گفت: عمری است با نیت خیر برای ساخت ایران سرافراز و با نیتی پاک برای بنیان نهادن نهاد‌های آسایش شما ایرانیان پرافتخار تلاش کرده است.

وی با بیان اینکه امروز کشور ما در موقعیت و مقطع تاریخی بسیار خطیری قرار گرفته است، افزود: امروز ملت ایران دست به انتخابی خواهند زد که توسط آن و با تکیه بر تجربیات گذشته خود راهی برای برون رفت از مشکلات پیچیده و بسیاری که در کشور موجود است بیابند و با انتخابشان خدمتگزاری را بر سر کار بیاورند که این خدمت گزار به تمام معنا بتواند در خدمت مردم باشد.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: متأسفانه به دلیل مسائل اقتصادی و معیشتی و عملکرد نادرست مسئولان، میزان امید مردم نسبت به آینده کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: با فاصله گرفتن مسئولان از شعار‌های ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، اعتماد مردم به نظام و مدیران اجرایی که سرمایه سنگینی در کشور محسوب می‌شود، آسیب ببیند.

مهرعلیزاده گفت: وظیفه مدیران این است که راه برون رفت از مشکلات را طراحی کرده و با همراهی مردم آن را به ثمر برسانند.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه برجام قوی‌ترین معاهده بین المللی‌ای است که در آن حق غنی سازی ایران به ثبت رسید و خطر چندین تحریم بین المللی از سر ایران برداشته شد، تصریح کرد: بدعهدی آمریکا باعث شد تا برجام به نتیجه نرسد

وی افزود: آمریکا هیچ وقت با ما دوستی نکرد و پس از پیروزی انقلاب هم ناامنی‌های گسترده در کشور رقم زد و پس از آن با حمایت از صدام حسین، جنگ ۸ ساله را بر کشورمان تحمیل کرد.

مهرعلیزاده با بیان اینکه برجام می‌توانست راه‌های تبادلات خارجی را بگشاید، گفت: آمریکا با بی اثر کردن برجام و تحریم‌های سخت، فشار بیشتری بر مردم ایران وارد کرد تا بتواند مردم را از نظام جمهوری اسلامی ناامید کند.

وی افزود: عده‌ای می‌خواهند به جای رسیدگی به مشکلات معیشتی و همچنین افزایش شادی و نشاط مردم، دیدگاه‌های خود را تحمیل کرده و مردم را عصبانی کنند.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه رانت و زیرمیزی نمی‌گذارد راه تولید باز شود، تصریح کرد: مشکل امروز ما اختصاص ارز ۴۲۰۰ تومانی است که به رانت و تلف شدن ۱۱ میلیارد دلار در کشور و افزایش قیمت گوشت و کالا‌های اساسی منجر شد.

وی افزود: مشکل امروز کشور ما، اقتصاد است و این مشکل را تنها یک اقتصاددان می‌تواند حل می‌کند.

مهرعلیزاده با بیان اینکه در «دولت زندگی» امید، افتخار، عزت و اعتبار را برای مردم رقم خواهیم زد، گفت: یارانه‌ها باید حداقل ۵ برابر افزایش پیدا کند تا بتوانیم در زمانی که خط فقر ۷ میلیون تومان است ماهیانه برای هر خانوار ایرانی یک میلیون تومان یارانه بدهیم.

وی افزود: با قاطعیت و شجاعت باید با قاچاق و رویه‌های غلط مقابله کنیم.