۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » جامعه » خراسان رضوی
  • شناسه : 38831
  • ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
  • ارسال توسط :
مشهدالرضا در روز میلاد حضرت زهرا (س) غرق در سرور و شادی
مشهدالرضا در روز میلاد حضرت زهرا (س) غرق در سرور و شادی

مشهدالرضا در روز میلاد حضرت زهرا (س) غرق در سرور و شادی

در روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)حرم مطهر و نورانی رضوی غرق در شادی و سرور است.

وقایع خبری : آستان ملکوتی رضوی در روز ولادت خجسته حضرت صدیقه کبری سلام الله علی‌ها میزبان زائران و ارادتمندان به اهل بیت (ع) از اقصی نقاط کشور و جهان است که امروز به بارگاه منور امام مهربانی‌ها آمده اند تا میلاد جده بزرگوارشان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها را به پیشگاه ایشان تبریک و تهنیت بگویند.

به مناسبت شاد باش این روز خجسته نقاره‌های بارگاه منور رضوی نواخته شد و خادمان امام هشتم با اهداء شاخه‌های گل و پخش نقل و شیرینی و شکلات بین زائران ولادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی صل الله علیه و آله و سلم را گرامی داشتند.

به همیم مناسبت قرار است ویژه برنامه های مختلفی در حرم مطهر رضوی برگزار شود . مراسم روز ولادت حضرت فاطمه(س) از ساعت ۹ و ۱۰ دقیقه با قرائت قرآن در حرم رضوی آغاز می‌شود که با  شعرخوانی و مدیحه سرایی و سخنرانی حجت الاسلام عبدالحمید واعظ شهیدی از کارشناسان مذهبی ادامه خواهد یافت.

  مراسم شام میلاد حضرت زهرا(س) نیز از ساعت ۱۷ و ۴۰ دقیقه سیزدهم دی با قرائت زیارت امین الله آغاز می شود  و برنامه های دیگر این مراسم سخنرانی حجت الاسلام ناصر رفیعی، شعرخوانی آیینی، قرائت زیارت جامعه کبیره و برپایی محفل دکلمه خوانی شهید القدس است.