۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » بهداشت و درمان » دسته‌بندی نشده » قزوین » نظام سلامت
  • شناسه : 10708
  • ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
  • ارسال توسط :
مشارکت بسیجیان در تولید ماسک بهداشتی  تداوم خواهد یافت
مشارکت بسیجیان در تولید ماسک بهداشتی  تداوم خواهد یافت

مشارکت بسیجیان در تولید ماسک بهداشتی تداوم خواهد یافت

یکی از اقدامات مهم که سپاه و بسیج وارد آن شده تهیه ماسک برای آحاد مردم و سایر مراکز درمانی است

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: مشارکت بسیجیان در تولید تجهیزات پزشکی بویژه ماسک بهداشتی ارزشمند است و تداوم خواهد یافت.

سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین روز شنبه به صورت سرزده از یک کارگاه تولید ماسک بسیجیان در شهر اقبالیه بازدید کرد.

سردار شاهرخی در حاشیه این بازدید ضمن تبریک سال نو و تشکر از خدمات خواهران بسیجی در تولید ماسک در این شرایط اظهار داشت: امیدواریم با یاری خداوند و اقدامات مؤثر بهداشتی و همراهی مردم بتوانیم از بحران بیماری عبور کرده و ویروس کرونا را شکست دهیم.

وی تصریح کرد: بعد از شیوع ویروس کرونا نیروهای سپاه هم در کنار وظیفه شرعی و قانونی و ذاتی که بر عهده دارد برای کمک به مردم وارد میدان شده و با همه ظرفیت خود آمادگی دارد تا در بخش درمان و نیز کارهای امدادی و خدمات رسانی همراه دیگر شهروندان برای مبارزه با ویروس انجام وظیفه کند.

سردار شاهرخی با اشاره به اقدامات مختلف سپاه استان قزوین در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا یادآور شد: یکی از اقدامات مهم در این عرصه که سپاه و بسیج وارد آن شده تهیه ماسک برای آحاد مردم و سایر مراکز درمانی است که از بسیجیانی که مهارت لازم در دوخت و دوز دارند دعوت شد تا با توانمندی‌هایشان در این زمینه فعالیت کنند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین افزود: این کارگاه‌ها در اماکنی که در اختیار سپاه به صورت سوله‌های صالحین قرار دارد دایر شده و با تهیه ابراز و وسایل مورد نیاز مشغول تولید ماسک هستند.

سردار شاهرخی گفت: در شهر اقبالیه و در تمام نقاط استان تعداد زیادی از خواهران و برادران بسیجی به صورت گسترده در تهیه ماسک فعال هستند و همه تولیدات زیر نظر و تأیید مرکز بهداشت صورت می‌گیرد.

وی اظهار داشت: تلاش این مجموعه عظیم توانسته باری از دوش مردم و کادر درمانی را کمتر کند که جای تقدیر دارد.

کارگاه بسیجیان شهر اقبالیه از ۲۸ اسفند سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون بیش از ۲۵ هزار ماسک در آن تولید شده است.