۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » آموزش و پرورش » جامعه » حوادث » مجلس شورا ی اسلامی
  • شناسه : 34769
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
  • ارسال توسط :
مسمومیت دختران دانش آموز در کشور جدی است
مسمومیت دختران دانش آموز در کشور جدی است

مسمومیت دختران دانش آموز در کشور جدی است

کمیسیون امنیت مجلس نتایج تحقیقات مسمومیت دانش آموزان را در اختیار مردم قرار می‌دهد .

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه گزارش در خصوص برگزاری جلسات کمیسیون متبوع خود پیرامون ابعاد حوادث مسمومیت دانش آموزان، گفت: کمیسیون امنیت مجلس نتایج تحقیقات خود را در اختیار مردم قرار خواهد داد.

وحید جلال زاده در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در خصوص حوادث مسمومیت دانش آموزان، گفت: ملت عزیز ایران اسلامی، فرزندان شما در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حوادث مرتبط با مسمومیت دختران دانش آموز را با قید فوریت در دستورکار خود قرار دادند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس ادامه داد: رئیس مجلس شورای اسلامی از همان روز‌های اول به ما در کمیسیون امنیت ماموریت دادند تا موضوع را پیگیری کنیم، برگزاری جلسات با همه مسئولان بهداشتی، آموزشی، اطلاعاتی و امنیتی و اصرار بر پیگیری سریع و شناسایی عوامل این اقدام غیرانسانی همچنان در دستورکار این کمیسیون قرار دارد و هرگونه نتایج از جمله مداخله احتمالی بیگانگان و بدخواهان ملت و یا عوامل نفوذی دشمنان قطعا در اسرع وقت در اختیار افکار عمومی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: بهره گیری همه جانبه از امکانات کشور برای شناسایی و کشف ابعاد مختلف این رخداد در دستورکار کمیسیون و مجلس قرار دارد. همکاران این موضوع را مطمئن باشند. از همه مسئولان و همکاران عزیز و آحاد ملت می‌خواهیم ضمن مراقبت از خلق شایعات، کمک کنند تا دشمنان ملت که از هر حادثه‌ای برای ایجاد تشنج و تشویش افکار عمومی بهره می‌گیرند در این مورد نیز ان شاءالله ناکام بمانند و نتوانند به پیچیده شدن این موضوع دست یابند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمیسیون امنیت مجلس پس از جلسه نوبت سوم بررسی لایحه بودجه از ساعت ۹ شب در آخرین جلسه‌ای که با حضور مقامات ذیربط کشوری در حوزه انتظامی، امنیتی، پدافند غیرعامل، دستگاه‌های آموزشی و دیگر دستگاه‌ها داشتند این موضوع را پیگیری و هم افزایی حداکثری دستگاه‌های ذیربط را دنبال می‌کند. از همه همکاران درخواست دارم اعتماد کامل به مسئولان ذیربط که شبانه روز پیگیر ماجرا هستند، داشته باشند و اگر نکته‌ای باشد توسط دستگاه‌ها اعلام خواهد شد. مدیریت مواضع و بیان مطالب در پیگیری موضوع و نتیجه آن کمک خواهد کرد. نمایندگان مجلس با احساس مسئولیت که دارند مطالبی را بیان می‌کنند در جهت هم افزایی دستگاه‌ها در پیگیری مسائل است.