۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » رادیو و تلویزیون » فرهنگ و هنر » مساجد
  • شناسه : 29918
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۵۹
  • ارسال توسط :
مستند مسابقه «مسجد ما» را در شبکه قزوین ببینید
مستند مسابقه «مسجد ما» را در شبکه قزوین ببینید

مستند مسابقه «مسجد ما» را در شبکه قزوین ببینید

مستند مسابقه «مسجد ما» در ۲۴ قسمت ۳۰ دقیقه ای هرشب حوالی ساعت 22 در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه قزوین روی آنتن می رود.

مستند تلویزیونی «مسجد ما» با هدف احیای کارکردهای مساجد در زمان امروز با الگوگیری از صحبت های سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص ضرورت توجه به مسجد در شبکه قزوین تولید و پخش می شود.
علی رحیمی ، مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین به “وقایع خبری” گفت: از آنجائیکه مساجد از دوران انقلاب تاکنون نقش مهمی را در شکل گیری روحیه انقلابی و معنوی خانواده ها و اجتماع ایفا نموده اند، برنامه تلویزیونی «مسجد ما» می کوشد تا در قالبی جذاب همچون مسابقه مفاهیم و کارکردهای مساجد را به تصویر کشیده و تعریف جدیدی را از این موضوع در فضای استان ایجاد کند.
وی افزود: این مستند مسابقه با ۱۲ گروه از ۱۲ مسجد استان قزوین به عنوان شرکت کننده اجرا می شود که قرعه کشی چالش ها با حضور نماینده ولی فقیه آیت الله عابدینی صورت می گیرد. در مرحله اول از ۱۲ گروه ۸ گروه با رای داوری به مرحله دوم راه پیدا میکنند و در مرحله دوم از ۸ گروه،۴ گروه با نظر داوران به مرحله نهایی راه پیدا میکنند تا بر سر چالش ها به رقابت بپردازند. در این بین گروه برنامه ساز «مسجد ما» از لحظه مشخص شدن چالش هر گروه همراه آن ها خواهد بود تا ایده، تصمیمات و اقدامات آن ها را به تصوی بکشد.
رحیمی خاطرنشان کرد: مسجد و مشکلات محله همسایه، مسجد و سلامت، مسجد و رسانه و مطالعه، مسجد و بانوان، مسجد و شادی و ایجاد فضای معنوی، مسجد ، خانواده ، سبک زنگی و فرزندآوری، مسجد کارآفرینی و تعاون، مسجد و دستگیری از نیازمندان، مسجد و جذب جوانان، چالش هایی است که مساجد شهدای حسینی ، جوادالائمه (ع)، امام حسین (ع)، امام صادق(ع)، حضرت ابوالفضل(ع)، خاتم النبیا(ص)، موسی بن جعفر(ع) مهرگان، امام صادق(ع) محمدیه، شهدای کربلا(س)، صاحب الزمان(عج) و مسجد زینبیه به آن ها می پردازند.
مستند مسابقه «مسجد ما» در ۲۴ قسمت ۳۰ دقیقه ای به تهیه کنندگی فاطمه باقری، نویسندگی و کارگردانی سجاد امیریزدانی براساس طرحی از حجت الاسلام و المسلمین فاطمی نسب و با همکاری دفتر امام جمعه، امور مساجد، اداره اوقاف، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیما هرشب حوالی ساعت ۲۲ در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه قزوین روی آنتن می رود.