۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » رادیو و تلویزیون » فرهنگ و هنر » قزوین
  • شناسه : 28375
  • ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
  • ارسال توسط :
مستند مسابقه «سه میم» در شبکه قزوین
مستند مسابقه «سه میم» در شبکه قزوین

مستند مسابقه «سه میم» در شبکه قزوین

مستند مسابقه «سه میم» جمعه ها ساعت18 میهمان خانه های مخاطبان نوجوان قزوینی خواهد بود.


«سه میم» جمعه ها حوالی ساعت ۱۸ از شبکه قزوین روی آنتن می رود.
مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت : مسابقه میدانی “سه میم ” ضمن توجه به ۳محور (منزل، مدرسه، مسجد) و با رویکرد انتقال مفاهیم انسانی، اخلاقی، ارزشی، انگیزشی و پیوند سه مکان مقدس مدرسه، خانواده و مسجد در مسیر گام دوم انقلاب در ساختار مسابقه بین نوجوان های قزوینی برگزار می شود.
علی رحیمی گفت: آشنایی نوجوانان با مسجد، فرهنگ نماز و نمازخوانی، اقامه نماز جماعت، یادگیری مهارت های زندگی، آموزش سبک زندکی ایرانی،اسلامی و تربیت نوجوانان در چارچوب های دینی از دیگر اهدافی است که این برنامه با برگزاری این مسابقه به دنبال آن است.
وی افزود: این مسابقه با شرکت ۲ گروه ۳ نفره برگزار می شود که نوجوانان در مرحله مدرسه و مسجد به اتفاق دوستان و و در مرحله منزل با خانواده خود در این مسابقه شرکت میکنند.
این برنامه در مرحله «مدرسه» مسابقات آزمایشگاهی را طراحی می کند و نوجوانان برای اجرای آن باهم همکاری می کنند. در مرحله «مسجد»
فعالیت های ورزشی، فرهنگی و بررسی احادیث و احکام انجام می شود. مرحله «منزل» نیز با مشارکت اعضای خانواده در فعالیت هایی چون اشپزی، گل کاری و … برگزار می شود.

رحیمی خاطرنشان کرد: مخاطبان برنامه می توانند از طریق صفحه مجازی سیمای شبکه قزوین به نشانی iribtvqazvin@ به گروه مورد نظر خود رای دهند. فرصت رای دهی برای هر قسمت از برنامه یک هفته می باشد و از بین رای دهندگان در آخر مسابقات به قید قرعه جوایزی اهدا می شود.
مستند مسابقه «سه میم» جمعه ها ساعت۱۸ به مدت ۴۵دقیقه میهمان خانه های مخاطبان نوجوان قزوینی خواهد بود.