۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » رسانه ها » فرهنگ و هنر
  • شناسه : 31579
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۲۴
  • ارسال توسط :
مسابقه کتابخوانی «فتح خون» ویژه اصحاب رسانه در قزوین برگزار می شود
مسابقه کتابخوانی «فتح خون» ویژه اصحاب رسانه در قزوین برگزار می شود

مسابقه کتابخوانی «فتح خون» ویژه اصحاب رسانه در قزوین برگزار می شود

علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ 20 مرداد ماه ۱۴۰۱ با ارسال پاسخ نامه در این مسابقه معنوی و فرهنگی شرکت کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین از برگزاری مسابقه کتابخوانی «فتح خون» به مناسبت ایام روز قلم تا روز خبرنگار وی‍‍ژه اصحاب رسانه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه قزوین، محمد کشاورز، مسئول سازمان بسیج رسانه استان، بیان کرد: به مناسبت ایام روز قلم تا روز خبرنگار یک دوره مسابقه کتابخوانی وی‍‍ژه اصحاب رسانه، فرزندان و خانواده‌های آن‌ها از کتاب فتح خون اثر شهید سید مرتضی آوینی، سید شهیدان اهل قلم برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقه شامل ۱۰ سؤال است که از متن کتاب طرح شده است. منبع مسابقه کتاب فتح خون است که به‌صورت پی‌دی‌اف در سایت سازمان بسیج رسانه به آدرس http://basijmedia.ir و در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

این مسئول اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ با ارسال پاسخ نامه به آدرس پستی: قزوین، شهرک کوثر، خیابان اندیشه، نبش خیابان ابوذر جنوبی، پلاک ۹ یا شماره مجازی (واتساپ) ۰۹۱۰۰۹۱۳۹۵۰ یا شماره مجازی (ایتا) و یا ارسال مشخصات خود و شماره گزینه‌های صحیح به صورت یک عدد ۱۰ رقمی از چپ به راست به سامانه پیامکی ۶۶۰۰۰۲۸۸۳۹ در این مسابقه معنوی و فرهنگی شرکت کنند.