۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » فرهنگ و هنر » قرآن
  • شناسه : 37034
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
  • ارسال توسط :
مسابقه تفسیر سوره حجرات در قزوین برگزار می شود
مسابقه تفسیر سوره حجرات در قزوین برگزار می شود
به همت بسیج رسانه استان قزوین؛

مسابقه تفسیر سوره حجرات در قزوین برگزار می شود

این مسابقه شامل ۱۰ سؤال از تفسیر سوره حجرات است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین از برگزاری مسابقه تفسیر سوره مبارکه حجرات به مناسبت روز خبرنگار در قزوین خبر داد.

سرهنگ محمد کشاورز با تبریک روز خبرنگار به ” وقایع خبری” گفت: اقدام ضد اندیشه، ضد اخلاق و ضد بشری مدعیان آزادی بیان در اهانت به قرآن کریم که تحت حمایت برخی دولتهای غربی انجام شد یک جنایت فرهنگی و هتک فضیلت، انسانیت و اخلاق و به نوعی به مسبخ بردن آزادی بیان است . 

وی افزود: تکرار زنجیره ای این اهانت ها در کشورهای غربی، نشانه ی برنامه ریزی های پنهان جریان های ضد دینی در اسلام ستیزی است وکارنامه غرب در اسلام هراسی را سیاهتر می کند.

کشاورز بیان کرد: بدون تردید تابش پرفروغ و روزافزون کلام نورانی خداوند منان، که پیام‌ها و آموزه‌های عملی و کاربردی برای هدایت انسان‌ها در مسیر صحیح زندگی و سعادت بشریت در تمام ادوار و اعصار و در هر نقطه و مکان است روز بروز دل‌های بیشتری از انسان‌های مشتاق معنویت و اخلاق و توحید را در سراسر جهان به سوی حق و حقیقت جذب می کند.

وی اظهار کرد: به همین منظور و در آستانه گرامیداشت هفته خبرنگار ، سازمان بسیج رسانه استان قزوین در راستای گسترش فعالیت های قرآنی و بهره مندی از رهنمودها و مضامین بلند اخلاقی، دینی از قرآن کریم مسابقه تفسیر سوره حجرات را برگزار می کند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین افزود: سوره حجرات یکی از سوره های قرآن کریم است که دارای مفاهیم و نکات اخلاقی کاربردی روزمره انسان است. 

وی ادامه داد: علاقه مندان می توانند تا تاریخ ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۲ ، با ارسال پاسخ نامه به آدرس پستی : قزوین ، شهرک کوثر ، خیابان اندیشه ، نبش خیابان ابوذر جنوبی ، پلاک ۹ یا شماره مجازی(ایتا) ۰۹۱۰۰۹۱۳۹۵۰ نسبت به ارسال مشخصات خود ( نام و نام خانوادگی ، کد ملی ، نام رسانه ، شماره تماس ، آدرس محل سکونت) و شماره گزینه های صحیح به صورت یک عدد ۱۰ رقمی از چپ به راست در این مسابقه معنوی و فرهنگی شرکت کنند.

کشاورز یادآور شد: این مسابقه شامل ۱۰ سؤال از تفسیر سوره حجرات که به صورت پی دی اف ( PDF ) در سایت ها و شبکه های اجتماعی منتشر شده ، طرح شده است. به برگزیدگان این مسابقه قرآنی جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.