۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 5100
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
  • ارسال توسط :
” مرکز نیکوکاری ” محل معامله با خداست
” مرکز نیکوکاری ” محل معامله با خداست

” مرکز نیکوکاری ” محل معامله با خداست

مرکز نیکوکاری مرکز خیرخواهی است که معامله گران واقعی به تجارت با خداوند سبحان می پردازند

امام جمعه دشتابی گفت: این چنین سودی جز در معامله با خداوند سبحان حاصل نمی شود و مرکز نیکوکاری محلی است که چنین معامله ارزشمند و بابرکتی در آن رقم می خورد.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد؛ حجت الاسلام علی سعیدی در مراسم آغازبکار مرکز نیکوکاری صاحب الزمان (عج) روستای شهرستانک بیان کرد: موضوع انفاق و نیکوکاری از اهمیت بالایی برخوردار است به طوری که در قرآن کریم بسیار به این امر تشویق و سفارش شده به طوری که کمک به محرومان معامله با خداوند سبحان ذکر شده است.

وی ادامه داد: قطع یقین هیچ معامله ای سودمندتر، اقتصادی تر، بالاتر و والاتر از معامله با خداوند سبحان نیست چراکه این معامله تنها معامله ای است که در آن طرف مقابل ما به دنبال سود رساندن به ماست و دره ای شک در بُرد در این معامله نیست.

امام جمعه دشتابی اضافه کرد: براساس وعده الهی، قطع یقین هر کسی انفاق کند همچون کشاورزی است که یک دانه می کارد و آن دانه هفت سنبل می دهد و در هر سنبل ۱۰۰ دانه است.

وی عنوان کرد: این چنین سودی جز در معامله با خداوند سبحان حاصل نمی شود و مرکز نیکوکاری محلی است که چنین معامله ارزشمند و بابرکتی در آن رقم می خورد.

حجت الاسلام سعیدی عنوان کرد: مرکز نیکوکاری مرکز خیرخواهی است که معامله گران واقعی به تجارت با خداوند سبحان می پردازند و در مقابل رسیدگی به ایتام و نیازمندان، سرمایه گذاری شایسته برای آخرت خویش را رقم می زنند.

وی تصریح کرد: تجربه فعالیت مرکز نیکوکاری در سایر مناطق جغرافیایی حکایت از آن دارد که چنین گام هایی موثر و پربرکت بوده است و مردم بیش از پیش در کار خیر حضور داشته و خود از نزدیک در جریان مشکلات نیازمندان قرار گرفته اند.

در ادامه رئیس اداره دشتابی اظهار کرد: مرکز نیکوکاری با توجه به ظرفیت ها و آمادگی محلی ایجاد می شود که خوشبختانه شهرستانک اگرچه نام این روستاست ولی در واقع توان و ظرفیتی بالتر از روستا برای کار خیر در این منطقه وجود دارد.

یوسف رحمانی طاهری خاطرنشان کرد: طی سال ۹۷ با بیش از یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان مشارکت مردمی را در منطقه دشتابی شاهد بودیم که در سرفصل های مختلف مساعدت شده است.

وی یادآورشد: قطع یقین ایجاد مرکز نیکوکاری به افزایش سرعت و حجم کمک های مردمی منجر می شود چراکه در مرکز نیکوکاری، کمیته امداد حضور ندارد بلکه مردم خود با نیت های پاکشان به میدان آمده و به نیازمندان کمک می کنند.

انتهای پیام