۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 2963
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
  • ارسال توسط :
مرکز علمی کاربردی هلال احمرقزوین در ۳رشته جدید کارشناسی دانشجو جذب می کند
مرکز علمی کاربردی هلال احمرقزوین در ۳رشته جدید کارشناسی دانشجو جذب می کند
برای اولین بار در استان قزوین

مرکز علمی کاربردی هلال احمرقزوین در ۳رشته جدید کارشناسی دانشجو جذب می کند

ثبت نام رشته های کاردانی این مرکز از بیست و هفتم مردادماه و رشته های کارشناسی از دوم شهریور انجام خواهد شد.

با مساعدت و همکاری جناب آقای دکتر فتح طاهری ، رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین و هم چنین زحمات قابل تقدیر واحد نظارت و ارزیابی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان و حمایت های همه جانبه جناب آقای دکتر آصفی ، مدیرکل جمعیت هلال احمراستان قزوین ، مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر قزوین به فعالیت خود ادامه خواهد داد .

دکتر نگار صدریا ، رییس مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر قزوین با بیان خبر فوق افزود: ان شاالله این مرکز علاوه بر رشته های قبلی با سه رشته جدید در مقطع کارشناسی گام جدید خود را آغاز خواهد کرد .

وی رشته های جدید این مرکز را کارشناسی مدیریت سوانح طبیعی ، کارشناسی مدیریت سوانح غیر طبیعی و کارشناسی مددکاری روانی – اجتماعی در بحران اعلام کرد و افزود: در صورت سیر مراحل قانونی و صدور مجوزهای لازم از سوی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور ، پذیرش دانشجو در رشته کارشناسی پدافند غیرعامل در موسسات خدماتی و امدادی انجام خواهدشد .

صدریا با اشاره به تاریخ فعالیت مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر قزوین تصریح کرد: این مرکز فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰آغاز کرده است و تاکنون بیش از دو هزار نفر در دو مقطع کاردانی و کارشناسی فارغ التحصیل شده اند .

رییس مرکز علمی کاربردی هلال احمردر خصوص امکانات این مرکز در مقایسه با سایر مراکز علمی کاربردی استان افزود: این مرکز دارای سایت تخصصی ، کتابخانه مجهز با کتاب های کاملا مرتبط با رشته های تحصیلی ، مجموعه ورزشی بسیار مدرن و مجهز و پارکینگ اختصاصی ویژه دانشجویان است .

وی با اشاره به موفقیت بیش از ۳۰نفر از فارغ التحصیلان مرکز علمی کاربردی هلال احمر قزوین در مقطع کارشناسی ارشد در مراکز دانشگاهی معتبر کشور تامکید کرد : یکی دیگر از مزایای این مرکز دسترسی دانشجویان به پایگاه امدادی جمعیت هلال احمر استان قزوین است به گونه ای که دانشجویان به راحتی و کاملا حرفه ای دروس عملی خود را سپری می کنند .

دکتر صدریا در پایان ضمن تقدیر از دانشجویان مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر در پیشبرد برنامه ها و اردوهای علمی و فرهنگی مرکز خاطر نشان کرد: ثبت نام رشته های کاردانی این مرکز ( امداد و سوانح ، امداد و نجات و اطفا حریق) از بیست و هفتم مردادماه و رشته های کارشناسی از دوم شهریور انجام خواهد شد و کلیه همکاران من در این مرکز آماده ارائه راهنمایی ، مشاوره و ثبت نام از علاقمندان به ادامه تحصیل در این مرکز می باشند .

اشاره می شود که مرکز علمی کاربردی هلال احمر قزوین در بلوار شهید بهشتی جنب بیمارستان کودکان قدس قرار گرفته است .