۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » حوزه و دانشگاه » دانش و فناوری » قزوین
  • شناسه : 31057
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
  • ارسال توسط :
مرکزعلمی کاربردی هلال احمر قزوین در رشته دیپلماسی بشردوستانه دانشجو جذب می کند
مرکزعلمی کاربردی هلال احمر قزوین در رشته دیپلماسی بشردوستانه دانشجو جذب می کند

مرکزعلمی کاربردی هلال احمر قزوین در رشته دیپلماسی بشردوستانه دانشجو جذب می کند

این مرکز یکی از مراکز مجهز در میان مراکز علمی کاربردی استان قزوین است.

مرکز آموزش علمی کاربردی جمعیت هلال احمر قزوین برای اولین بار در کشور در رشته کارشناسی حرفه ای دیپلماسی بشردوستانه دانشجو جذب می کند .

دکتر نگار صدریا ، رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جمعیت هلال احمر قزوین با بیان خبر فوق افزود: علاوه بر این رشته ، این مرکز برای سال جدید تحصیلی علاوه بر رشته های قبلی خود در مقطع کاردانی با افزودن رشته های جدید مانند مددکاری اجتماعی- اورژانس اجتماعی ، مددکاری اجتماعی – مددکاری کودک ، تربیت بدنی (با چند گرایش ) ، امور بیمه ، امور حج و زیارت و روابط عمومی دانشجو جذب می نماید .

وی تصریح کرد : در مقاطع کارشناسی نیز علاوه بر رشته های قبلی علاوه بر کارشناسی حرفه ای دیپلماسی بشردوستانه در دو رشته جدید دیگر یعنی مددکاری قضایی و آسیب شناسی اجتماعی- پیشگیری از اعتیاد نیز دانشجو جذب می نماید .

دکتر صدریا خاطر نشان کرد: این مرکز یکی از مراکز مجهز در میان مراکز علمی کاربردی استان قزوین است که علاوه بر ارائه امکانات رفاهی و ورزشی مناسب ، کلاس های درسی خود را نیز متناسب با اوقات مورد نظر دانشجویان برگزار کرده و از استادان سرآمد در هر رشته تحصیلی استفاده می نماید .

وی در پایان تاکید کرد: دانشجویان این مراکز در هرترم تحصیلی از مزایای صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم نیز برخوردار خواهند شد.