۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استان ها » تهران
  • شناسه : 36795
  • ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۵۹
  • ارسال توسط :

با هوشیاری مأموران کلانتری۱۵ امامزاده عقیل شهرستان اسلامشهر مرد قاتلی که همسر خود را به علت اختلافات خانوادگی به قتل رسانده و متواری شده بود، در کم تر از ۲۴ ساعت در اسلامشهر دستگیروجهت سیر مراحل قضایی ،تحویل دستگاه قضا شد. 

سرهنگ «محمدرضا علیزاده» رئیس پلیس اسلامشهر با اعلام این خبر گفت: ۱۵ تیرماه سال‌جاری در تماسی تلفنی با پلیس ۱۱۰ یک مورد قتل در اسلامشهر گزارش می‌شود که با اعلام این خبر بلافاصله مأموران کلانتری ۱۵ امامزاده عقیل برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر افزود: با حضور پلیس در صحنه جرم مشخص شد زن ۲۷ ساله با ضربات چاقو به قتل رسیده است و در همین خصوص، مأموران به صورت ویژه و با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند.

سرهنگ علیزاده تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه پلیس و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد همسر مقتول، به دلیل داشتن اختلافات خانوادگی با او درگیر شده و همسرش را به قتل رسانده و با فرزند۴ ماهه خود از محل متواری شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: مأموران انتظامی با انجام فعالیت‌های اطلاعاتی، سرنخی از حضور متهم در شهر تهران به دست آورده و با هماهنگی پلیس راه‌آهن و بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته، در عملیاتی متهم را قبل از خروج از کشور دستگیر کردند.