۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » قم
  • شناسه : 36954
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۲۵
  • ارسال توسط :
مرد شرور به دار آویخته شد
مرد شرور به دار آویخته شد

مرد شرور به دار آویخته شد

مرد شرور که در پوشش مسافرکشی اقدام به آدم ربایی، تجاوز به عنف و سرقت از زنان مسافر کرده بود صبح دیروز در قم اعدام شد.

وقایع خبری: حجت‌الاسلام والمسلمین علی مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم در تشریح این خبر گفت: از دیگر جرایم این فرد می‌توان به ضرب و جرح عمدی، تسبیب در جنایت، آدم ربایی با وسیله نقلیه توأم با آزار و اذیت، سرقت مسلحانه و مقرون به آزار و شروع به قتل و تهدید با چاقو سه مسافر خانم و تجاوز به عنف و اکراه یکی از آنها اشاره کرد. اجرای حکم اعدام این سارق متجاوز پس از گذراندن مراحل تحقیق و صدور آرا بدوی و فرجام‌خواهی و مخالفت کمیسیون عفو و بخشودگی با درخواست عفو وی، اجرا شد.
 این مقام قضایی افزود: این فرد مسافر خانمی را به صورت دربست به سمت منطقه جمکران سوار خودروی خود کرده و در ادامه، مسیر خود را به بهانه‌ای تغییر داده و در جاده خاکی با قفل کردن درهای خودرو و تهدید با چاقو اقدام به سرقت اموال وی اعم از طلا و پول نقد کرده بود.
 وی ادامه داد: این سارق مسلح با تهدید چاقو بدون توجه به مقاومت و التماس‌های قربانی با آزار و اکراه او را مورد تجاوز قرار داده و پس از ضرب و جرح زن جوان و تهدید به مرگ و اقدام ناموفق به قتل، وی را در بیابان‌های اطراف قم رها کرد. زن قربانی پس از رهایی از چنگال این فرد و حمله سگ‌های ولگرد بیابان، خود را به جاده رساند و با کمک افراد منطقه به مأموران گزارش داد.
 رئیس کل دادگستری قم گفت: پس از شکایت این خانم و شناسایی متهم، مشخص شد این فرد با همین روش اقدام به آدم‌ربایی و تهدید با چاقو و سرقت مقرون به آزار اموال دو خانم مسافر دیگر که یکی از آنها همراه دو کودک سوار این خودرو شده بود، کرده و پس از سرقت اموالشان، آنها را در مسیر پیاده کرده بود. 

مظفری با تأکید بر آثار بازدارنده و پیشگیرانه اجرای حدود الهی افزود: برخورد قاطع و مجازات سخت در انتظار متجاوزان حریم فردی و متعدیان امنیت و آرامش جامعه خواهد بود.