۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استان ها » قزوین
  • شناسه : 36503
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
  • ارسال توسط :
مردم شریک تاسیسات صنعت آب و برق  هستند
مردم شریک تاسیسات صنعت آب و برق  هستند

مردم شریک تاسیسات صنعت آب و برق هستند

مردم در شناسایی سارقان و انشعاب غیرمجاز به ما کمک کنند تا نگذاریم به بیت المال آسیب برسد.

سه سال متوالی است که با خشکسالی و کاهش بارش ها مواجهیم و بیش از ۱۰۰ هزار نفر با کمبود آب شرب مواجهند که با اقدامات انجام شده تلاش کردیم چالش کمبود آب شرب مشترکان خودمان را در تمامی نقاط استان قزوین برطرف کنیم. بیشترین مصرف ما در سال گذشته در شهر زیاران و کمترین مصرف در شهر سیردان از توابع طارم گزارش شده است.

مهندس داراب بیرنوندی ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین با بیان مطلب خود در جمع خبرنگاران رسانه ها که با حضور مدیران عامل صنعت آب و برق استان قزوین در سالن اجتماعات شرکت توزیع نیروی برق قزوین برگزارشد، افزود: در سال گذشته ۲۳۲ کیلومتر اصلاح و بازسازی شبکه های آبرسانی در قزوین انجام شد و در اجرای سیستم فاضلاب نیز بیش از  ۱۲ کیلومتر عملیات عمرانی صورت گرفت.

مهندس بیرنوندی سپس به سرقت تجهیزات و تاسیسات آبی نیز اشاره کرد و گفت: سرقت تاسیست آبی به ویژه دریچه های فولادی موجب شده حوادث زیانباری برای شهروندان رقم بخورد که از مردم انتظار داریم در شناسایی سارقان و انشعاب غیرمجاز به ما کمک کنند تا نگذاریم به بیت المال آسیب برسد.

مدیرعامل آبفای استان قزوین بیان کرد : برای ارائه خدمات غیرحضوری سیستم GIS برای یک هزار مشترک نصب شده و با اجرای آن  ۲۲ نوع خدمت آبفا به صورت آنلاین قابل ارائه است.

وی ادامه داد: تحلیل روند مصرف در قزوین نشان می دهد حتی مشترکین بد مصرف که حدود دو برابر الگو مصرف می کنند در سال جاری این مشترکین نیز دو درصد کمتر شده اند.

مهندس بیرنوندی تصریح کرد: در صورتی که مشترکان ۱۰ درصد در مصرف آب شرب صرفه جویی کنند می توانیم حدود ۷۰ درصد مشکلات این بخش را حل کنیم.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال هم ۳۰۰ انشعاب غیر مجاز در استان کشف شد و در این حوزه نیازمندیاری مردم هستیم و پاداش های میلیونی برای کسانی که انشعابات غیر مجاز را به ما اطلاع دهند در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قزوین در پایان گفت: مردم شریک تاسیسات صنعت آب و برق هستند و باید با مشارکت در کارها کمک کنند تا بتوانیم ماموریت ای خود را بخوبی انجام داده و در تامین آب شرب شهری و روستایی گام های بلندی برداریم.