۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » تهران » قم
  • شناسه : 20025
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
  • ارسال توسط :
مردم سراسر کشورامشب نوای ” الله اکبر” سر می دهند
مردم سراسر کشورامشب نوای ” الله اکبر” سر می دهند

مردم سراسر کشورامشب نوای ” الله اکبر” سر می دهند

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هیچ فراخوانی به عنوان برگزاری مراسم راهپیمایی و یا تجمع نداشته است.

وقایع خبری- در شب سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، همزمان با نورافشانی میدان های اصلی شهر‌ها، ملت غیور و انقلابی ایران بانگ تکبیر سر خواهند داد.

ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه سه شنبه ۲۱ بهمن مراسمی در بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) در شهر مقدس قم با همکاری نیرو‌های نظامی و انتظامی برگزار خواهد شد.
به گفته قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مراسم یوم الله ۲۲ بهمن علاوه بر ایران اسلامی، در ۶۳ کشور دیگر هم مراسم بزرگداشت برگزار خواهد شد.

نصرت الله لطفی تاکید کرد: براساس تصمیم گیری‌های نهایی با سازمان ها، نهاد‌ها و ستاد ملی کرونا امسال موظف هستیم مراسم سلامت محور برگزار کنیم و از رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای حفاظت از جان و سلامتی مردم شریف ایران غفلت نکنیم.
وی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هیچ فراخوانی به عنوان برگزاری مراسم راهپیمایی و یا تجمع نداشته است و نخواهد داشت بنابراین بر خودداری از راهپیمایی و تجمع تاکید جدی داریم.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی طرح جایگزین مراسم خانوادگی به صورت موتوری و خودرویی خواهیم داشت.
لطفی گفت: در یوم الله ۲۲ بهمن امسال برای برگزاری جشن ۴۲ سالگی انقلاب اسلامی، خانواده‌ها در بیش از هزار شهر و شهرستان و هزاران روستا با خودرو و موتورسیکلت شرکت می‌کنند.
وی افزود: آغاز حرکت خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها در روستاها، شهر‌ها و شهرستان‌ها به جز شهر تهران از مساجد خواهد بود.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همچنین از مردم خواست در تزئین موتور و خودروی خود، ذوق، ابتکار و خلاقیت داشته باشند و از نماد‌های تبلیغاتی و پیام‌های انقلابی استفاده کنند.
لطفی گفت: قرار است در قالب برنامه پویش هر خودرو و موتور یک پرچم، از طرح‌های برتر به صورت ویژه تجلیل شود.
وی افزود: به منظور زیبایی تصویری از مردم می‌خواهیم سقف خودرو را نیز تزئین کنند.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: برای مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در تهران ۱۵ کیلومتر و در دیگر شهرستان‌ها و شهر‌های کشور در مجموع ۲۵۰ کیلومتر، امکانات صوتی برای پخش برنامه‌ها، سخنرانی‌ها و قطعنامه فراهم شده است.
آقای لطفی افزود: در میدان آزادی تهران نیز در یوم الله ۲۲ بهمن نمونه‌هایی از دستاورد‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هوافضای سپاه به نمایش گذاشته خواهد شد.
وی تاکید کرد: مسیر‌های حرکت، سخنرانی، سرود و شعرخوانی، ایراد قطعنامه و دیگر موارد مراسم یوم الله ۲۲ بهمن به صورت زنده از رسانه ملی و فضای مجازی و رادیو انقلاب به طور همزمان پخش می‌شود.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: در شهر تهران ۱۲ مسیر خودرویی و موتوری تعیین شده است که ۶ مسیر به خودرو و ۶ مسیر دیگر مخصوص حرکت موتور و دوچرخه است.
لطفی تاکید کرد: از ۱۲ مسیر تعیین شده در شهر تهران، دو مسیر اصلی ویژه مخصوص خودرو‌ها و یک مسیر ویژه اصلی نیز به موتورسیکلت و دوچرخه اختصاص دارد و ۹ مسیر دیگر به صورت فرعی است که در نهایت در سه مسیر اصلی به میدان آزادی می‌رسد.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: ساعت حرکت خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها ۱۰ صبح روز ۲۲ بهمن در مسیر‌های تعیین شده خواهد بود.