۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » بهداشت » بهداشت و درمان » تهران » درمان » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 10085
  • ۰۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
  • ارسال توسط :
مردم در خانه بمانند
مردم در خانه بمانند

مردم در خانه بمانند

مراقبان سلامت با رصد اطلاعات افراد وضعیت آن‌ها را پیگیری و ارزیابی می‌کنند.

رئیس ستاد مقابله با کرونا کلانشهر تهران در حاشیه جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا کلانشهر تهران با فرمانده هان سپاه و بسیج تهران با اشاره به شکل گیری طرح بسیج ملی مقابله با کرونا در تهران گفت: بدون شک گرانیگاه تحقق این طرح در استان تهران است و ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در این شهر مشمول طرح هستند.
 دکتر زالی افزود: در مرحله نخست بیش از ۱۰ میلیون نفر از شهروندان استان تهران در این طرح هدفگذاری شدند و انتظار می‌رود مردم بیش از گذشته فعالانه وارد عمل شوند.
وی با درخواست از همه شهروندان تهرانی تاکید کرد: مردم با مراجعه به سامانه www.salamat.gov.ir به سوالات درج شده در آن پاسخ دهند تا مراقبان بهداشتی دریابند افراد در چه گروه پرخطری نسبت به آلودگی به ویروس کووید ۱۹ قرار دارند.
دکتر زالی افزود: این سامانه به گونه‌ای طراحی شده است که اطلاعات افراد در سامانه ملی وزارت بهداشت درج می‌شود و مراقبان سلامت با رصد اطلاعات افرادی که نسبت به بیماری کرونا پرخطر هستند وضعیت آن‌ها را پیگیری و ارزیابی می‌کنند.
رئیس ستاد مقابله با بیماری کرونا کلانشهر تهران گفت: همچنین در این طرح تعداد زیادی خطوط تلفن را در اختیار مراقبان سلامت قرار دادیم تا با شهروندان تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در مورد وضع جسمی افراد در قبال بیماری کرونا کسب کنند، بنابراین در صورت مشاهده شماره ۴۰۳۰ در تلفن خود حتماً به آن پاسخ دهید.
دکتر زالی بار دیگر از مردم تقاضا کرد با مراجعه به سامانه www.salamat.gov.ir و ثبت اطلاعات درخواست شده در طرح غربالگری شهر تهران مشارکت حداکثری کنند.
وی بار دیگر با تاکید بر ماندن مردم در خانه گفت: در نامه‌ای به وزیر بهداشت خواستار تعطیلی ادارات تا ۱۵ فروردین شدم که امیدوارم موافقت شود.