۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » خوزستان
  • شناسه : 1704
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶
  • ارسال توسط :
مردم از بابت خسارت های  زلزله نگرانی نداشته باشند
مردم از بابت خسارت های  زلزله نگرانی نداشته باشند

مردم از بابت خسارت های زلزله نگرانی نداشته باشند

میزان خسارت های نهایی زلزله تا هفته آینده مشخص و برای پرداخت و جبران آنها به دولت اعلام می شود

«حسینعلی امیری»، امروز جمعه ، در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده مسجدسلیمان، در جمع خبرنگاران، از جبران خسارت زلزله زدگان از سوی دولت تاکید کرد و گفت: هم اکنون در حال ارزیابی و برآورد خسارت های وارده ناشی از زلزله هستیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور، با اشاره به اینکه برآورد خسارت ها تا هفته آینده ادامه دارد، اضافه کرد: مردم از بابت خسارت های زلزله نگرانی نداشته باشند و بدانند دولت با همه امکانات و ظرفیت ها در کنار آنهاست.

وی با بیان اینکه فردا ، ۲۹ تیر مسائل و مشکلات مردم آسیب دیده این منطقه در جلسه هیئت دولت مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ می شود، تصریح کرد: مردم مطمئن باشند دولت در کنار آنها خواهد بود و خسارت های وارده به آنها تامین می شود.

«غلامرضا شریعتی»، نیز اظهار کرد: در این سفر معاون پارلمانی رئیس جمهور از مناطق زلزله زده مسسجدسلیمان بازدید و با مردم آسیب دیده این شهرستان گفتگو کرد و در جریان مشکلات و مسائل آنها قرا گرفت.

استاندار خوزستان، با اشاره به اینکه تمام دستگاه های اجرایی استان از ابتدای وقوع زلزله با تمام ظرفیت در منازق زلزله زده حضور دارند و به خدمات رسانی می پردازند، افزود: ارزیابی خسارت های وارده توسط بنیاد مسکن در حال انجام است.

وی با بیان اینکه میزان خسارت های نهایی زلزله تا هفته آینده مشخص و برای پرداخت و جبران آنها به دولت اعلام می شود، عنوان کرد: تاکنون ۹۵۰ واحد تخریبی در مسجدسلیمان شناسایی شده و چهار هزار و ۵۰۰ واحد نیز نیازمند تعمیر است.