۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دانش و فناوری
  • شناسه : 27776
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۲۶
  • ارسال توسط :
مراکز علمی کاربردی قزوین در ۱۸ کد رشته جدید دانشجو می پذیرند
مراکز علمی کاربردی قزوین در ۱۸ کد رشته جدید دانشجو می پذیرند
در پذیرش بهمن‌ماه سال تحصیلی جاری:

مراکز علمی کاربردی قزوین در ۱۸ کد رشته جدید دانشجو می پذیرند

این دانشگاه بهترین انتخاب برای داوطلبانی می‌باشد که هدفشان از تحصیل کسب توامان دانش و مهارت برای ورود قوی به بازار کسب و کار است.

در پذیرش بهمن‌ماه سال تحصیلی جاری، از بین ۱۲۲ کدرشته محل مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته، ۱۸ کدرشته محل جدید توسط ۹ مرکز آموزش علمی کاربردی استان ارائه شده است.

دکتر علی فتح طاهری رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین با اعلام خبر ارائه ۱۸ کدرشته محل جدید توسط مراکز آموزش علمی کاربردی استان در پذیرش بهمن‌ماه سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱، به ” وقایع خبری” گفت :

دکتر فتح طاهری از ارائه ۱۸ کدرشته محل جدید در پذیرش بهمن‌ماه مراکز آموزش علمی کاربردی استان قزوین خبر داد

از این میان ۱۱ کدرشته محل در مقطع کاردانی و ۷ کدرشته محل در مقطع کارشناسی ناپیوسته است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین، دکتر فتح طاهری با تاکید بر اینکه تحصیل در رشته‌های تخصصی و مهارت‌محور دو ویژگی بارز و متمایز تحصیل در دانشگاه جامع علمی کاربردی است، افزود: در پذیرش ترم بهمن سال تحصیلی جاری ۱۲۲ کدرشته محل در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته توسط ۹ مرکز آموزش علمی کاربردی استان ارائه شده است که مقطع کاردانی با ۷۶ کدرشته محل بیش از ۶۰ درصد از رشته‌های این پذیرش را شامل می‌شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین با بیان اینکه این پذیرش در قالب تکمیل ظرفیت انجام می‌شود، گفت: با اینحال با تصمیم کمیته گسترش آموزش عالی دانشگاه و هماهنگی سازمان سنجش آموزش کشور، تغییراتی در دفترچه پذیرش بهمن‌ماه ایجاد شده است که مهمترین آن ارائه ۳ رشته جدید در استان است. وی اضافه کرد: رشته‌های کاردانی فنی شیلات گرایش تکثیر و پرورش ماهیان سردآبی، کاردانی فنی صنایع پلاستیک و کارشناسی حرفه‌ای مترجمی همزمان انگلیسی رشته‌هایی هستند که برای اولین بار و صرفاً در یکی از مراکز آموزش علمی کاربردی استان ارائه شده‌اند.

دکتر فتح طاهری در خاتمه خاطرنشان کرد این دانشگاه بهترین انتخاب برای داوطلبانی می‌باشد که هدفشان از تحصیل کسب توامان دانش و مهارت برای ورود قوی به بازار کسب و کار است.

گفتنی است بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور ثبت‌نام و شرکت در پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای و همچنین دوره کارشناسی حرفه‌ای و مهندسی فناوری نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی در بهمن‌ماه سالجاری از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org از روز سه‌شنبه ۱۶ آذر آغاز و تا روز چهارشنبه ۲۴ آذرماه ادامه خواهد داشت. داوطلبان می‌توانند اطلاعات لازم در خصوص رشته‌های ارائه شده در مراکز آموزش علمی کاربردی استان قزوین را از اینجا دریافت نمایند.