۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » حوادث » رفاه
  • شناسه : 8124
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۹:۱۷
  • ارسال توسط :
مراقب شرکت های نظافتی و قالیشویی غیرمجاز باشید
مراقب شرکت های نظافتی و قالیشویی غیرمجاز باشید

مراقب شرکت های نظافتی و قالیشویی غیرمجاز باشید

شهروندان هنگام مراجعه نمایندگان یا کارگران شرکت‌های خدماتی دقت کنند

همزمان با فرا رسیدن روزهای پایانی سال، پلیس درباره سرقت و کلاهبرداری در پوشش شرکت‌های خدماتی هشدار داد.
سرهنگ «شهاب امینی» رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا در این باره اظهار داشت: همزمان با روزهای پایانی سال و با توجه به اینکه مردم نیازمند خدمات نظافتی خانه و اداره‌ها هستند توزیع آگهی‌های تبلیغاتی گسترده در سطح شهر و ارسال پیامک‌های فریبنده، ممکن است دامی برای کلاهبرداری و سرقت اموال هموطنان باشد.
این شرکت‌های صوری و جعلی بدون مجوز در ابتدا اعتماد مردم را از طریق درج آگهی به خود جلب کرده و پس از دستیابی به اهداف شوم خود، متواری می‌شوند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه شهروندان می‌بایست قبل از سپردن اموال خود به دیگران، تحقیقات لازم را به عمل آورند، بیان کرد: شرکت‌های معتبر و دارای پروانه خدمات از طریق استعلام از اتحادیه‌های مربوطه قابل شناسایی و پیگیری بوده و معمولاً با مراجعه به سایت مربوطه یا روزنامه رسمی، می‌توان نسبت به درستی ادعای مطرح شده پی برد.
شهروندان هنگام مراجعه نمایندگان یا کارگران شرکت‌های خدماتی دقت کنند و علاوه بر درخواست کارت شناسایی، مشخصات ظاهری افراد و شماره پلاک خودرو آنان را یادداشت کنند تا در صورت بروز مشکلات احتمالی، پلیس بتواند مجرمان را در اسرع وقت شناسایی و دستگیر کند.