۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » قزوین
  • شناسه : 38804
  • ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۸:۱۶
  • ارسال توسط :
  • منبع : توسط خبرنگاران بسیجی استان قزوین؛
مراسم یادواره شهدای خبرنگار غزه  برگزار خواهد شد
مراسم یادواره شهدای خبرنگار غزه  برگزار خواهد شد

مراسم یادواره شهدای خبرنگار غزه برگزار خواهد شد

ین مراسم شنبه ساعت ۱۰ صبح ۱۶ دی ماه در سالن آمفی تئاتر کتابخانه امام خمینی (ره) قزوین برگزار خواهد شد.

سرهنگ محمد کشاورز گفت: در تقریباً هشتاد روز گذشته رژیم صهیونیستی از تمام توان خود برای سانسور جنایت وحشیانه خود در غزه استفاده کرده و در حد توان تلاش کرده تا مانع انعکاس وحشیگری های خود شود.

وی افزود: یکی از ابزارهای اسراییل برای سانسور ترور و به شهادت رسیدن خبرنگارانی بوده که بنا به وظیفه انسانی خود در بدترین شرایط رسالت حساس خود را انجام می دادند.

رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین تاکید کرد: در طول این مدت و تا روز شنبه بیش از ۱۰۶ خبرنگار توسط اسراییلی ها به شهادت رسیدند که در نوع خود این رقم و عدد منحصر به فرد و متاثر کننده است.

وی تاکید کرد: در همین راستا مراسم یادواره شهدای خبرنگار غزه توسط خبرنگاران بسیجی استان قزوین برگزار خواهد شد.

کشاورز تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته این مراسم شنبه ساعت ۱۰ صبح ۱۶ دی ماه در سالن آمفی تئاتر کتابخانه امام خمینی (ره) قزوین برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی نیز سخنران اصلی این مراسم خواهند بود.

رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین اضافه کرد: ارتباط با خبرنگاران فلسطینی از دیگر بخش های این برنامه خواهد بود و امیدواریم این برنامه با حضور اصحاب رسانه به شکلی متفاوت برگزار شود.