۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 3240
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
  • ارسال توسط :
مراسم معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برگزارشد
مراسم معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برگزارشد

مراسم معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برگزارشد

با نهادینه کردن فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی می‌توان توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

مراسم معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با حضور معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، استاندار قزوین ، مدیران کل استان و جمعی از هنرمندان در محل سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد .

فقهی زاده ، معاون قران و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه شناسایی درست بن‌مایه‌های اصیل فرهنگی و معرفی آن به جوانان و نوجوانان اساسی‌ترین وظیفه این وزارت است، گفت: مسئله تهاجم فرهنگی بسیار جدی است که دامنه آن بیش از همه به عرصه‌های مختلف فرهنگ و هنر و همچنین فضای مجازی کشیده شده است.

وظیفه ما شناخت بن‌مایه‌های فرهنگی است

فقهی زاده افزود: تهاجم فرهنگی در قالب فرهنگ و هنر، جوانان را هدف گرفته است و مدیران فرهنگی باید در این زمینه بسیار هوشیار باشند تا شیرینی هنر به تلخی تبدیل نشود.

او به اهمیت فرهنگ و هنر در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: با نهادینه کردن فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی می‌توان توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

استاندار قزوین هم به پیشینه غنی فرهنگی قزوین و سابقه ٩ هزار ساله سکونت در آن اشاره کرد و گفت: قزوین به عنوان پایتخت خوشنویسی کشور، باید بتواند این هنر اصیل ایرانی را راهبری کند و این استان همچنین در حوزه نگارگری و موسیقی نیز جایگاه ویژه‌ای دارد.

عبدالمحمد زاهدی با اشاره به طنز عبیدزاکانی، بر پیشرفت حوزه ادبیات تاکید کرد و افزود: وجود شخصیت‌های بزرگ هنری، سیاسی، علمی و مذهبی این استان را برجسته و وظیفه مدیران به ویژه مسئولان حوزه فرهنگ را سنگین‌تر کرده است.

او با بیان اینکه استان قزوین کمتر از یک درصد وسعت کشور را به خود اختصاص داده اضافه کرد: با این وجود ٨ درصد تولید ناخالص ملی، حاصل صنعت و کشاورزی این استان است که پابه‌پای مقوله فرهنگ، پیشتاز است.

در پایان این مراسم محمدحسین اسماعیلی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان معرفی و از خدمات شش ماهه حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی قدردانی شد.اسماعیلی پیش از این به عنوان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران مشغول به خدمت بود.

ریاست اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ورامین و مدیر فرهنگسرای رازی و مدیریت هنرستان موسیقی تهران از جمله سوابق فرهنگی مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین است.

***

خاطر نشان می سازد که خانه هنرمندان و خانه مطبوعات استان قزوین هریک با صدور بیانیه ای جداگانه نسبت به انتصاب مدیر غیر بومی واکنش نشان داده اند .