۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » بهداشت و درمان » قزوین » نظام سلامت
  • شناسه : 22533
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴
  • ارسال توسط :
مراسم احیا شب های قدر در استان قزوین برگزار می‌شود
مراسم احیا شب های قدر در استان قزوین برگزار می‌شود

مراسم احیا شب های قدر در استان قزوین برگزار می‌شود

مراقبین بهداشتی به منظور تامین پروتکل‌های بهداشتی در کنار شب زنده داران خواهند بود.

منوچهر حبیبی با اشاره به این که مراسم شب‌های قدر با رعایت کلیه پروتکل‌ها در سراسر استان قزوین برگزار خواهد شد به “وقایع خبری” گفت: این مراسم صرفاً در فضای باز برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین افزود: مدت زمان برگزاری مراسم احیا شب‌های قدر حداکثر دو ساعت می‌باشد و انتظار می‌رود مسئولان مربوطه نظارت لازم به جهت برگزاری قانونمند مراسم همراه با پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان قزوین اذعان کرد: به منظور تسهیل در برگزاری مراسم شب‌های قدر طرح منع تردد شبانه به صورت استثنا در این سه شب اعمال نمی‌گردد.

وی ادامه داد: رعایت فاصله حداقل ۵/‏۱ متر توسط شرکت کنندگان در مراسمات مورد تاکید است و امیدواریم شهروندان عزیز نهایت همکاری را در این زمینه داشته باشند.

حبیبی تبیین کرد: مراقبین بهداشتی به منظور راهنمایی و کنترل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مراسمات در کنار شب زنده داران خواهند بود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین افزود: یقیناً مسئولین هیئات مذهبی، ائمه جماعات، مداحان و امنای مساجد در کنار استغاثه و شب زنده داری توجه ویژه ای به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سلامت مردم داشته باشند.

حبیبی در خاتمه گفت: ان شاالله با دعای مردم در شب‌های پرفضیلت قدر هر چه سریع‌تر جامعه بشریت از شر این ویروس خطرناک رهایی یابد.