۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 2849
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۷:۴۷
  • ارسال توسط :
مدیر جدید سازمان تعاون روستایی استان قزوین معرفی شد
مدیر جدید سازمان تعاون روستایی استان قزوین معرفی شد

مدیر جدید سازمان تعاون روستایی استان قزوین معرفی شد

استان قزوین در بحث تعاونی های روستایی در کشور به عنوان استان رده اول مشخص شده است.

طی مراسمی و با حضور مسئولان کشوری و استانی عباس آقاعلیخانی به عنوان سرپرست سازمان تعاون روستایی استان قزوین معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان قزوین، مراسم تجلیل و تکریم محمودی رئیس سابق و معارفه عباس آقاعلیخانی سرپرست سازمان تعاون روستایی استان قزوین با حضور علی آبادی عضوهیئت مدیره سازمان تعاون روستایی ایران، حبیبی معاون سیاسی وامنیتی استانداری قزوین وفاطمه خمسه رئیس سازمان جهادکشاورز استان قزوین، حجت الاسلام و المسلمین بهادری نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی و جمعی از مدیران عامل اتحادیه ها و تشکل های تعاونی روستایی قبل از ظهر امروز در سالن آمفی تئاتر سازمان تعاون روستایی استان برگزار شد. 

محمودی در این مراسم مهم ترین فعالیت سازمان تعاون روستایی در ۲ سال خدمت خود را احیاء و بازسازی ساختمان تعاون روستایی دانست و گفت: سازمان مباشر تامین و توزیع میوه شب عید در استان بوده است به طوری که مجموع افت ضایعات استان در سال گذشته ۱٫۷ درصد بوده و در کل کشور رتبه اول را کسب کردیم و استان قزوین در سرانه توزیع میوه شب عید رتبه دوم کشور را دارد.

این مسئول با بیان اینکه شبکه تعاون روستایی به سمت تجاری سازی و طرح های اقتصادی حرکت کرده است، افزود: استان قزوین در بحث تعاونی های روستایی در کشور به عنوان استان رده اول مشخص شده است.

وی با اشاره به ۲ طرح مهم تعاون روستایی در استان گفت: سیلوی آبگرم به دنبال پروانه تاسیس است و ۸۰ درصد عملیات اجرایی بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی به اتمام رسیده است و قطعاً در اقتصاد تعاونی و بخش کشاورزی موثر است.

آقا علیخانی سرپرست سازمان تعاون روستایی استان قزوین هم بر تعامل بیشتر با جهاد کشاورزی، اتحادیه ها و شرکت های تعاونی روستایی تاکید کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.