۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » فرهنگ و هنر
  • شناسه : 2938
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳
  • ارسال توسط :
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین استعفا داد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین استعفا داد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین استعفا داد

برخی منابع از صدور حکم قضایی برای وی خبر می‌ دهند.

حجت الاسلام سید مهدی حسینی ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت : با توجه به مشکلات پیش آمده برای بنده از امروز، یکشنبه بیستم مردادماه نیز در محل کار خود حاضر نشدم . من از سه روز استعفای خود را به وزیر ارشاد تقدیم کردم.

وی افزود: علی‌رغم طرح برخی موضوعات در رابطه با صدور حکم قضایی برای بنده ، تمامی این صحبت‌ها را تکذیب می‌کنم . این موضوع مدتی پیش رفع شده بود. در طی ۶ ماه گذشته فشارهای بسیار زیادی بر روی بنده بود که نه تنها باعث آسیب دیدن کار و اختلال در روند جاری برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شده بود، بلکه زندگی شخصی من را نیز تحت تأثیر قرار گرفته بود.

وی در خصوص دلایل این استعفا نیز گفت: متاسفانه فضا و شرایط برای ادامه خدمت در این عرصه دیگر برای اینجانب فراهم نیست و ترجیح می دهم فرد دیگری به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین در خدمت اهالی فرهنگ استان باشد. لذا بعد از مشورت با برخی بزرگان سه روز پیش تصمیم گرفتم استعفای خود را تقدیم وزیر ارشاد کنم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: استعفای بنده مورد قبول وزیر واقع نشد اما روز گذشته مجدداً با حضور در دفتر وزیر بر استعفا تأکید کرده و از امروز نیز در محل کار حاضر نشدم .

پیش از این شنیده می شد که مدرک تحصیلی حجت الاسلام حسینی خالی از اشکال نبوده و حتی برخی منابع از صدور حکم قضایی برای وی خبر می‌ دهند.