۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 9761
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱
  • ارسال توسط :
مدیرکل ارشاد قزوین از تلاش رسانه‌های استان تجلیل کرد
مدیرکل ارشاد قزوین از تلاش رسانه‌های استان تجلیل کرد

مدیرکل ارشاد قزوین از تلاش رسانه‌های استان تجلیل کرد

قدر و منزلت این تلاش در درگاه احدیت ماجور خواهد بود.

محمدحسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در پیامی از تلاش‌ها و اقدامات خبرنگاران و اصحاب رسانه در راستای اطلاع رسانی دقیق و ایجاد یک فضای واقعی و امید بخش برای مردم، تقدیر کرد.

در این پیام آمده است: جامعه محترم رسانه‌ای و خبرنگاران فرهیخته استان قزوین: جهادگران حوزه رسانه و اطلاع رسانی در میدان دفاع از سلامت، درود بی‌پایان بر شما که در این روزهای سختِ شیوع ویروس کرونا، در کنار مردم و مسئولین، کار خطیر و ارزشمند اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی را بر عهده دارید و نقش رسانه را بیش از پیش در این راستا نمایان ساخته اید.

بی شک رضای خداوند متعال و آسایش هموطنان عزیز، تنها هدف ارزنده شما عزیزان است که چشم بر آسایش خود و خانواده تان فرو بسته اید.

در این روزهای حساس که اطلاع رسانی صحیح و به موقع از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، شما عزیزان، امید و انگیزه را برای مردم سرزمین مینودری به ارمغان آورده اید.

شاید در این بین جانفشانی و جهاد و پشتکار شما اهالی رسانه، آنچنان که باید و شاید به چشم نیاید، لیکن قدر و منزلت این تلاش در درگاه احدیت ماجور خواهد بود.

بدین وسیله مراتب سپاس و قدردانی خود و شورای اطلاع رسانی استان قزوین را به شما بزرگواران که از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا به وظایف خطیر رسانه‌ای خود به نحو شایسته ای عمل کردید تقدیم کرده و صحت و سلامتی برای همه ملت شریف ایران عزیز از ایزد منان خواستارم.

بدون تردید این روزها با همبستگی ملت بزرگ ایران و توکل به خداوند متعال و رعایت اصول بهداشتی به پایان می‌رسد و همگی میهمان بهاری شاد و سبز خواهیم بود.