۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » صنعت، معدن و تجارت » قزوین
  • شناسه : 12100
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
  • ارسال توسط :
مدیران واحدهای صنعتی وتولیدی در کمک مومنانه نقش موثری داشتند
مدیران واحدهای صنعتی وتولیدی در کمک مومنانه نقش موثری داشتند

مدیران واحدهای صنعتی وتولیدی در کمک مومنانه نقش موثری داشتند

مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی استان قزوین نقش پررنگ و مؤثری در موفقیت رزمایش کمک‌های مومنانه استان داشته اند.

سرهنگ ابولفضل طاهرخانی معاون هماهنگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در حاشیه مراسم اهدا ۱۰۰۰ بسته مواد غذایی توسط کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان استان قزوین به آسیب دیدگان ویروس کرونا با تاکید بر اینکه به برکت نفس قدسی، تأکید و منویات مقام معظم رهبری موج عظیمی از همدلی و همراهی در بین تمام اقشار کشور برای کمک به آسیب دیدگان کرونا شکل گرفته است، گفت : مردم نوع دوست کشور که مورد خطاب و تاکید مقام معظم رهبری برای کمک‌های مومنانه قرار گرفتند با توجه به عشق و علاقه‌ای که به ولایت دارند صحنه‌های بسیار زیبا و کم نظیری را در کمک به اقشار اسیب پذیر جامعه نشان دادند.

وی افزود: خلق صحنه‌های زیبای کمک‌های مومنانه اقشار مختلف مردم برای آسیب دیدگان کرونا، مشارکت و حضور گسترده مردم در دوران هشت سال دفاع مقدس را در ذهن زنده و مجدد تداعی کرد.

عضو ستاد مرکزی رزمایش کمک‌های مومنانه استان قزوین گفت: در شرایط کنونی همان روحیه و فضای دوران دفاع مقدس حتی قوی‌تر با حضور اقشار مختلف مردم اصناف، تولید کنندگان، کارمندان، صنعت گران، کشاورزان، ورزشکاران شکل گرفته است.

طاهرخانی بیان کرد: حضور خیرین در رزمایش مومنانه حضوری ارزشمند بود تا جایی که حتی برخی از افرادی که نسبت به انقلاب کمی بی تفاوت بودند به جهت حس نوع دوستی به هموطنان در این امر خداپسندانه مشارکت کردند.

معاون هماهنگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: تا کنون در استان دو مرحله از رزمایش مومنانه با اهدا هزاران سبد کالای انجام شده و مرحله سوم رزمایش مومنانه نیز در روزهای آینده همزمان با عید فطر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی استان قزوین نقش پررنگ و مؤثری در موفقیت رزمایش کمک‌های مومنانه استان داشته اند.

طاهرخانی گفت: اعضای کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان استان قزوین در مراحل قبلی رزمایش مومنانه نیز به صورت نقدی و کالایی مشارکت فعالانه داشتند.

وی اضافه کرد: علیرغم اینکه امروز مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی در بخش‌های مختلف دچار مشکل هستند اما این عزیزان در راستای منویات مقام معظم رهبری در این امر خداپسندانه خوش درخشیدند.