۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استان ها » پاسخ مسئولین » جامعه » قزوین
  • شناسه : 38364
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
  • ارسال توسط :
مدیران دولت سیزدهم حزبی، جناحی و باندی  به‌کارگیری نشده‌اند
مدیران دولت سیزدهم حزبی، جناحی و باندی  به‌کارگیری نشده‌اند

مدیران دولت سیزدهم حزبی، جناحی و باندی به‌کارگیری نشده‌اند

احزاب از نقش آفرینان اصلی در انتخابات هستند.

وقایع خبری: استاندار قزوین گفت: رویکرد انقلاب کادرسازی است نه باندبازی و ما در همه عرصه‌ها در مقابل کسانی که به فکر ایجاد باند و گروه برای پیگیری منافع شخصی و جریانی خود بودند ایستاده‌ایم و مطالبات زیاده‌خواهانه آن‌ها را بی‌نتیجه گذاشته‌ایم و بعد از این هم خواهیم ایستاد.

محمدمهدی اعلایی در نشست صمیمی با احزاب استان قزوین، اظهار کرد: انتخابات به عنوان یکی از کارکردهای اصلی احزاب و حیات آن‌ها در کشور به حساب می‌آید، البته باید تلاش شود کارکرد احزاب فقط به انتخابات محدود نشود و در موضوعات مختلف ورود داشته باشند.

وی گفت: احزاب از نقش آفرینان اصلی در انتخابات هستند و به همین دلیل باید برای انتخابات در ساختارهای خود برنامه‌ریزی کنند، در این زمینه هیأت اجرایی به عنوان مجری و دولت به عنوان پشتیبان و هماهنگ کننده انتخابات است و همه باید در کنار یکدیگر با بهترین شکل ممکن انتخابات را برگزار کنند.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، این مسئول بیان کرد: هیأت اجرایی کاملاً مستقل عمل کرد و هیچ مداخله‌ای در تأیید و عدم احراز صلاحیت‌ها توسط دولت انجام نشده و در برخی اوقات حتی خروجی هیأت‌های اجرایی با نظر ما اختلاف هم داشت ولی مداخله‌ای صورت نگرفت.

وی ادامه داد: در صلاحیت‌ها مرجع تام هیأت‌های اجرایی نیستند و قطعاً در فرایندهای آتی رسیدگی به صلاحیت‌ها، آن چه مصالح کشور و منافع در آن است متناسب با قانون اساسی انجام خواهد شد، هرچند که عملکرد هیأت اجرایی در این دوره نسبت به‌ دوره‌های قبل مثبت، رو به جلو و با مراعات حق کاندیداها ارزیابی می‌شود.

استاندار قزوین با بیان اینکه در دولت سیزدهم اتفاقات مثبت آشکاری در حوزه اداره کرد کشور در حال انجام است، افزود: تنها  ۲ سال از دوره تصدی دولت سیزدهم می‌گذرد و ممکن نیست که همه موارد و مشکلات ریشه‌ای کشور در این مدت برطرف شود، البته این دولت عادت ندارد دولت قبل را زیرسوال ببرد و رویه رئیس جمهور هم این نیست، علی‌رغم اینکه در دوره‌های قبل چنین موضوعاتی وجود داشت و همه کاستی‌ها به گذشته حواله داده می‌شد.

وی تصریح کرد: مباحث اساسی و کلیدی کشور در دستور کار قرار دارد و توفیقات بین‌المللی با نگاه منصفانه قابل تردید نیست، در داخل کشور به ویژه در حوزه‌های معیشتی شیب صعودی تورم گرفته شده است و امیدواریم در آینده نتایج بهتری را شاهد باشیم.

استاندار قزوین تأکید کرد: مدیران دولت سیزدهم حزبی، جناحی و باندی به‌کارگیری نشده‌اند و دولت با مدیران مردمی اداره می‌شود و پیگیر منافع، خواسته‌ها و حق و حقوق عامه مردم است. در فضاهای تصمیم‌گیری مدیریتی نگاهی به جز کارآمدی و وفاداری به آرمان، تعهد و تخصص نیست و در انتصابات رویکرد نسبتاً بازی از نظر سیاسی وجود داشته است.

به گزارش ایسنا، اعلایی در پایان گفت: رویکرد انقلاب کادرسازی است نه باندبازی و ما در همه عرصه‌ها در مقابل کسانی که به فکر ایجاد باند و گروه برای پیگیری منافع شخصی و جریانی خود بودند ایستاده‌ایم و مطالبات زیاده‌خواهانه آن‌ها را بی‌نتیجه گذاشته‌ایم و بعد از این هم خواهیم ایستاد.