۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش ایران
  • شناسه : 5434
  • ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۹:۱۶
  • ارسال توسط :
مدرس قزوینی برای تدریس دوره های مدرسی فدراسیون نجات غریق به تهران دعوت شد
مدرس قزوینی برای تدریس دوره های مدرسی فدراسیون نجات غریق به تهران دعوت شد

مدرس قزوینی برای تدریس دوره های مدرسی فدراسیون نجات غریق به تهران دعوت شد

در حال حاضر استان قزوین با دارا بودن ۲۸ مدرس نجات غریق قابلیت برگزاری دوره های نجات غریق درجه ۱ و ۲ را دارا می باشد

 فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور از محمد فرحی  برای تدریس دوره ارتقاء مدرسین درجه ۱ به ۲، در کنار آموزگار مدرسین فدراسیون دعوت به عمل آورد.

به گزارش وقایع خبری ، علی شهروان رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان قزوین با اعلام این خبر گفت:منجیان غریق بعد از ۶ سال فعالیت نجات غریق می توانند به منجی غریق درجه ۱ و حسب مورد بر اساس فعالیتهای مفید و مستمر در طی دوران کاری نجات غریق، به مدرس درجه ۳ تا درجه ۱ ارتقاء پیدا کنند.

در حال حاضر استان قزوین با دارا بودن ۲۸ مدرس نجات غریق درجه ۱و ۲ و ۳، قابلیت برگزاری دوره های نجات غریق درجه ۱ و ۲ را در استان دارا می باشد و لیکن دوره های بروز رسانی مدرسین و ارتقاء درجه مدرسین، در فدراسیون نجات غریق و توسط مدرس ارشد و آموزگار مدرسین فدراسیون نجات غریق برگزار می شود.

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان قزوین تشریح کرد: با توجه به سیاست تمرکز زدایی فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور، بنا بر این خواهد بود که با استفاده از مدرسین استانها برای تدریس دوره های ارتقاء درجه مدرسین، منبعد دوره ها بصورت منطقه ای و توسط مدرسین استانها برگزار شود، که در همین راستا در دوره ارتقاء مدرسین درجه ۲ به ۱ از مدرسین ۴ استان در کنار دکتر افشین کثیر معلم،( آموزگار مدرسین کشور) از جمله قزوین برای تدریس این دوره استفاده شد.

 لازم به ذکر است پیش از این نیز پیمان پیرمرادی، علی خورجهانی و احد باقری در بخش آقایان و نداپیرمرادی در بخش بانوان در دوره دانش افزایی مدرسان سراسر کشور به تهران و اصفهان و تبریز اعزام شده بودند.