۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » اقتصاد » جامعه » رفاه » سفر » صنعت، معدن و تجارت » قزوین » مسکن
  • شناسه : 518
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۸ - ۸:۵۳
  • ارسال توسط :
مدت ماندگاری گردشگران درقزوین کم است
مدت ماندگاری گردشگران درقزوین کم است

مدت ماندگاری گردشگران درقزوین کم است

اقامت مسافر و گردشگر، مستلزم ایجاد زی ساخت بویژه ساخت هتل در مرکز استان است.

مرتضی علیخانی در جلسه بررسی هتل‌های ۴ و ۵ ستاره استان قزوین که در استانداری برگزار شد، بیان اینکه برای پیشبرد گردشگری در استان نیاز به زیرساخت داریم و باید پیگیری جدی صورت گیرد، گفت : استان قزوین با بیش از ۱۳۰۰ اثر میراث فرهنگی و آثار تاریخی و مناظر طبیعی به عنوان دروازه غرب و شمال غرب کشورسالانه بیش از میلیون ها مسافر و گردشگر و توریست را میزبانی میکند.

وی افزود: اما متاسفانه به دلیل نداشتن زیرساخت، مدت زمان ماندگاری و توقف گردشگران در این استان بسیار کم است.علیخانی عنوان کرد: هنر مدیریت گردشگری استان باید بر مبنای توقف گرشگران برای ۲ یا ۳ روز باشد نه اینکه به عنوان گذرگاه عبوری از قزوین استفاده شود.

مدیر کل دفتر جذب سرمایه گذاری استانداری بیان کرد: اقامت مسافر و گردشگر، مستلزم ایجاد زی ساخت بویژه ساخت هتل در مرکز استان است اما متاسفانه بیش از ۱۰ سال است بعضی از مجوزها صادر شده و  تاکنون اقدام جدی برای ساخت آنها نشده ‌است .وی تصریح کرد: مجموعه مدیریت استان بدنبال لغو مجوز نیست بلکه استان در تلاش است مشکلات سرمایه گذاران ساخت هتل را حل نماید.

وی در پایان یادآور شد: در صورت کوتاهی سرمایه‌گذاران در اجرای طرح های خود، در یک فرصت زمانی مشخص نسبت به ابطال مجوزها اقدام خواهد شد.