۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش » ورزش ایران » ورزش جهان
  • شناسه : 34646
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۱۵
  • ارسال توسط :
مدال رنگارنگ برای کاراته کا‌های ایران
مدال رنگارنگ برای کاراته کا‌های ایران

مدال رنگارنگ برای کاراته کا‌های ایران

کاراته کا‌های ایرانی حاضر در روز دوم مسابقات لیگ جهانی کاراته وان فجیره ۲۰۲۳ موفق به کسب یک مدال طلا، یک‌مدال نقره و هفت مدال برنز شدند.

وقایع خبری: دومین روز از مسابقات لیگ جهانی کاراته وان جوانان فجیره ۲۰۲۳ با برگزاری مسابقات کاتا و کمیته رده سنی جوانان دختران و پسران پیگیری شد؛ و در پایان کاراته کا‌های ایرانی موفق به کسب یک مدال طلا، یک نقره و هفت برنز شدند.

۹ مدال رنگارنگ برای کاراته کا‌های ایران

مدال آوران‌کاراته ایران در روز دوم مسابقات:
فاطمه زهرا سعید آبادی در وزن ۵۳- جوانان مدال طلا را بدست آورد، پریا علیزاده در وزن ۵۹- جوانان صاحب مدال نقره شد.
پوریا یعقوبی در کاتا انفرادی جوانان، زهرا ابراهیمی در وزن ۴۸- جوانان، فاطمه اصل زارع در وزن ۵۹- جوانان، زهرا رحیم پور در وزن ۶۶+ جوانان، محمدجواد صفری در وزن ۶۸- جوانان، محمدرضا ترابی در وزن ۷۶- جوانان، امیرعباس کاووسی در وزن ۷۶+ جوانان صاحب مدال برنز این مسابقات شدند.

امروز در سومین روز از مسابقات لیگ جهانی کاراته وان فجیره ۲۰۲۳ رقابت‌های کاتا انفرادی نوجوانان در دو بخش دختران و پسران و کمیته اوزان ۴۷-، ۵۴-، ۶۱-، ۶۱+ دختران و اوزان ۵۲-، ۵۷-، ۶۳-، ۷۰-، ۷۰+ پسران در رده سنی نوجوانان پیگیری خواهد شد.

در این رقابت‌ها که از پنج شنبه ۴ اسفند آغاز شده است و تا فردا یکشنبه ۷ اسفند  ادامه دارد ۱۱۸۵ ورزشکار از ۶۶ کشور حضور دارند که از ایران نیز ۱۲۹ کاراته کا به صورت آزاد شرکت کرده اند.