۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » تهران
  • شناسه : 7008
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰
  • ارسال توسط :
مدارس تهران شنبه ویکشنبه تعطیل شد
مدارس تهران شنبه ویکشنبه تعطیل شد

مدارس تهران شنبه ویکشنبه تعطیل شد

پلیس راهور به شدت با خودرو‌های دودزا در سطح شهر برخورد خواهد کرد.

کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران ـ که قرار بود ساعت ۱۶ امروز تشکیل جلسه داده و درباره‌ی وضعیت آلودگی هوا تصمیم گیری کند ـ پیش از رسیدن موعد تشکیل جلسه داده و کلیه مدارس شهر تهران و شهرستان های جنوب شرقی استان تهران را برای فردا و پس فردا تعطیل اعلام کرد.

بنا بر تصمیم این کمیته، مهد‌های کودک، پیش‌دبستانی‌ها و مدارس شهر تهران و همچنین جنوب شرق تهران، شهرستان‌های ورامین، پیشوا، ری، قرچک و پاکدشت در تمامی مقاطع تحصیلی روز‌های شنبه و یکشنبه (سی ام آذر و یکم دی) تعطیل خواهند بود.

گفتنی است، بنا بر اعلام قبلی، قرار بوده تعطیلی ادارات تهران نیز در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گیرد که ظاهرا مورد تایید اعضای کمیته قرار نگرفته و تصویب نشده است.

محمد تقی‌زاده، معاون استاندار تهران «پیش بینی هواشناسی مبنی بر پایداری جوی در روزهای آینده» را دلیل تصمیمات یاد شده خواند و در تشریح دیگر تصمیمات گرفته شده گفت: از فردا (شنبه) طرح زوج و فرد از درب منازل در تهران اجرا می‌شود و همچنین با تصمیم اعضای کمیته اضطرار، کاهش آلودگی هوای تهران تمامی امتحانات آموزش و پرورش برای تمامی شهرستان‌های استان تهران لغو و زمان آن به هفته آینده موکول خواهد شد.

وی افزود: تردد کامیون‌ها در سطح استان تهران ممنوع است و در این خصوص نیز پلیس راهور با جدیت در ورودی و خروجی‌های شهر حضور دارند. همچنین پلیس راهور به شدت با خودرو‌های دودزا در سطح شهر نیز برخورد خواهد کرد.

تقی زاده با تاکید بر این که «فعالیت ورزشی، عمرانی و معدنی تا اطلاع بعدی ممنوع است»، گفت: با توجه به میزان آلایندگی هوا، از شهروندان تقاضا می‌شود از سفر‌های غیرضرور در سطح شهر پرهیز کرده و از وسایل حمل و نقل عمومی نیز استفاده کنند.