۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » آموزش و پرورش » قزوین » نظام سلامت
  • شناسه : 14959
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶
  • ارسال توسط :
مدارس استان قزوین فردا بازگشایی می شود
مدارس استان قزوین فردا بازگشایی می شود

مدارس استان قزوین فردا بازگشایی می شود

بازگشایی مدارس با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با تمهیدات انجام شده در مدارس برای تضمین بهداشت و سلامت دانش آموزان، سال تحصیلی جدید فردا با نواخته شدن زنگ مدرسه آغاز می شود.

حسنعلی اصغری در خصوص شرایط جدید بازگشایی مدارس گفت : ۱۲ شهریور ماه مانور بازگشایی مدارس برگزار شد تا میزان آمادگی مدارس را ارزیابی کنیم و از فردا شنبه ۱۵ شهریور نیز با حضور مسئولان استان مراسم بازگشایی مدارس انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به تلاش‌ها و هماهنگی‌های انجام شده به نظر می‌رسد مشکلی در خصوص بازگشایی مدارس در استان وجود نداشته باشد البته امسال بازگشایی مدارس با توجه به شرایط جدید کرونایی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد.

اصغری تصریح کرد: با توجه به حضور مقام معظم رهبری در اجلاس رؤسای مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور که بعد از اجلاس سران قوا بی سابقه بوده انگیزه و اشتیاق تمام همکاران را برای تلاش مضاعف کرده و تلاش می‌کنیم همکاران را با شرایط و زیست بوم جدید آماده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه همه ما در یک شرایط بحرانی و ویژه زندگی می‌کنیم خاطرنشان کرد: باید در شرایط جدید خلاقانه با به کارگیری روش‌های جدید و نو به سمت حل مسائلی که در این دوره با آن مواجه هستیم به پیش برویم.