۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » قزوین » ورزش
  • شناسه : 2671
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی شورا
مخالفت فصیحی رامندی با هزینه کرد ۳میلیارد و۸۰۰میلیونی شهرداری به تیم های ورزشی
مخالفت فصیحی رامندی با هزینه کرد ۳میلیارد و۸۰۰میلیونی شهرداری به تیم های ورزشی

مخالفت فصیحی رامندی با هزینه کرد ۳میلیارد و۸۰۰میلیونی شهرداری به تیم های ورزشی

در لایحه دوفوریتی کمک به تیم های ورزشی عدالت بین سهم اعتبار ورزش برای بانوان و آقایان نیز نادیده گرفته شده است.

ما نمی‌توانیم از پولی که مردم برای عوارض و سایر موارد خدمات شهری به شهرداری پرداخت می‌‌کنند در اموری هزینه کنیم که جزو وظیفه ما نیست.

فرج الله فصیحی رامندی رییس کمیسون مالی و اقتصادی شورای اسلامی شهر درجلسه علنی پارلمان محلی که با دستور کار بررسی لایحه دوفوریتی کمک ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی شهرداری به منظور تامین هزینه‌ تیم های ورزشی شهرداری برگزار شد، گفت : بنده با هزینه کرد ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای تیم های ورزشی موافق نیستم چرا که معتقدم تیم داری برای شهرداری پرهزینه و خارج از وظایف شهرداری است مضافا متولی ورزش قهرمانی شهرداری نیست و بایستی اداره کل تربیت بدنی در این راستا اقدام کند. شهرداری صرفا در ورزش همگانی بعنوان همکاری باید مساعدت نماید.
وی ادامه داد: ما نمی‌توانیم از پولی که مردم برای عوارض و سایر موارد خدمات شهری به شهرداری پرداخت می‌‌کنند در اموری هزینه کنیم که جزو وظیفه ما نیست.

فصیحی رامندی همچنین تاکید کرد: این لایحه شفاف نیست چرا که ما در سرجمع اعتبارات سازمان فرهنگی ، ورزشی اعتبار ورزش را دیده ایم و نباید بودجه این ۵ تیم را جدا کنیم و هزینه ورزش را از هم تفکیک کنیم از طرفی در این لایحه عدالت بین سهم اعتبار ورزش برای بانوان و آقایان نیز نادیده گرفته شده است.

وی همچنین خواستار شفاف سازی در بودجه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و میزان هزینه کرد اعتبارات این سازمان در بخش ورزشی و برنامه های دیگر شد.