۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی
  • شناسه : 5317
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴
  • ارسال توسط :
محیط های شهری باید برای استفاده و حضور افراد نابینا و کم بینا آماده شود
محیط های شهری باید برای استفاده و حضور افراد نابینا و کم بینا آماده شود

محیط های شهری باید برای استفاده و حضور افراد نابینا و کم بینا آماده شود

موانع موجود بر سر راه احداث پل عابر پیاده در ناصر آباد باید از سوی اداره کل راه و شهرسازی رفع شود

رییس شورای اسلامی شهر قزوین بر ضرورت پیگیری و رفع موانع برای احداث پل عابر پیاده در ناصرآباد توسط اداره کل راه و شهرسازی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری ” وقایع خبری ” و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ حکمت اله داودی رییس پارلمان محلی قزوین در جلسه علنی شورا با تأکید بر این مطلب اظهار داشت: به دلیل سرعت بالای تردد خودروها در ناصرآباد و نبود پل عابر پیاده در این شهرک، متأسفانه شاهد بروز تصادفات منجر به فوت در این محدوده هستیم که باید برای آن چاره اندیشی شود.

رییس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان این مطلب که موانع موجود بر سر راه احداث پل عابر پیاده در ناصر آباد باید از سوی اداره کل راه و شهرسازی رفع شود، از آمادگی مجموعه مدیریت شهری قزوین برای همکاری و مشارکت در این زمینه خبر داد.

داودی در ادامه جلسه كه با دستور کار بررسی وضعیت مناسب سازی فضاهای شهری برگزار شد، خاطرنشان کرد: فضاهای شهری باید برای کليه اقشار جامعه دسترس پذیر باشد؛ از همین رو مدیران شهری باید برای تحقق این مهم برنامه ریزی و اقدام کنند.

رییس شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه با اشاره به روز جهانی عصای سفید، گفت: محیط های شهری باید برای استفاده و حضور افراد نابینا و کم بینا آماده شود و مجموعه مدیریت شهری باید دراین خصوص به دستورالعمل ها و ضوابط اجرای طرح‌های عمرانی متناسب با دسترس پذیری و سهولت تردد این افراد توجه کند.