۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 26696
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۵۰
  • ارسال توسط :
محکومیت ۴۰۰میلیون ریالی قاچاقچی چوب در قزوین
محکومیت ۴۰۰میلیون ریالی قاچاقچی چوب در قزوین

محکومیت ۴۰۰میلیون ریالی قاچاقچی چوب در قزوین

گشت های مشترک سیار اداره کل تعزیرات با جدیت تا تاثیر گذاری نهایی در بازار ادامه خواهند داشت.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین از محکومیت ۴۰۰میلیون ریالی قاچاقچی چوب در قزوین خبر داد.

به گزارش “وقایع خبری” به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان قزوین، هوشنگ محمدی گفت: ماموران اداره منابع طبیعی شهرستان قزوین با دریافت گزارش در مورد خصوص حمل چوب قاچاق پس از متوقف کردن خودرو حامل، موفق به کشف آن ۲۰تن چوب شدند و با تشکیل پرونده، رسیدگی به تخلف در تعزیرات حکومتی آغاز شد.

محمدی افزود: شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز این اداره کل، پس از احراز تخلف، علاوه بر ضبط کالا متهم را به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم نمود.
وی ادامه داد: لازم بذکر است در ادامه بازدیدها ونظارت از بازرسی هادر راستای تحول سازمان تعزیرات و حمایت از حقوق مصرف کنندگان ، از یک کارخانه تولید محصولات لبنی در سطح کلان در استان بازدید بعمل و چگونگی روند تولید توزیع و فروش بررسی شد، و پرونده ای تحت عنوان عدم رعایت ضوابط قیمت گذاری تشکیل و برای رسیدگی به این اداره کل ارسال گردید.همچنین سه واحد صنفی پروتینی که اقدام به گرانفروشی کرده بودند بعلت داشتن کالای فاسد شدنی ۲۴ ساعت مهلت جهت تخلیه کالا گرفته تا پس از آن نسبت به پلمپ و تعطیلی این واحد ها اقدام شود. گشت های مشترک سیار این اداره کل با جدیت تا تاثیر گذاری نهایی در بازار ادامه خواهند داشت.