۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 26890
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
  • ارسال توسط :
محکومیت  میلیون  ریالی قاچاقچی دخانیات در قزوین
محکومیت  میلیون  ریالی قاچاقچی دخانیات در قزوین

محکومیت میلیون ریالی قاچاقچی دخانیات در قزوین

اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین به گشت های خود ادامه می دهد.


مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین از محکومیت ۳۷۰میلیون ریالی قاچاقچی سیگارو تنباکو در قزوین خبر داد.

به گزارش” وقایع خبری” به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی قزوین، هوشنگ محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌ها به یک خودرو در آزادراه قزوین – زنجان مشکوک شدند و در بازرسی از آن، بیش از ۵۰۰۰ نخ سیگارو ۳۰بسته انواع تنباکو را کشف کردند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین افزود: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارزشهرستان قزوین مورد رسیدگی قرار گرفت.

به گفته وی، علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم به پرداخت ۳۷۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد..

وی افزود: در ادامه گشت های سیار در ادامه بازدیدها ونظارت بر بازرسی هادر راستای تحول سازمان تعزیرات و حمایت از حقوق مصرف کنندگان ، از یک کارخانه آرد بازدید بعمل آورد و پس از بازرسی مشخص شد سبوسی که میبایست تحویل متقاضیان، دامداران و کشاورزان داده شود تحویل نشده، لذا به جرم اخفاء و امتناع از توضیع کالای اساسی، ۱۴۰ تن سبوس توقیف و پس از رسیدگی های قانونی با قیمت مصوب به بازار عرضه خواهد شد. همچنین در بازدیدهای صورت گرفته از فروشگاههای عمده توزیع و پخش تخم مرغ و مرغ به تخلفاتی در خصوص گران فروشی ،عدم رعایت دستورالعمل هی بهداشتی و برخی تخلفات صنفی رسیدگی و برای ه واحد صنفی پرونده تشکیل شد.