۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » اقتصاد » بازار
  • شناسه : 29110
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶
  • ارسال توسط :
محکومان خطرناک مشمول مرخصی نمی‌شوند
محکومان خطرناک مشمول مرخصی نمی‌شوند

محکومان خطرناک مشمول مرخصی نمی‌شوند

محکومان خطرناک و سابقه دار مشمول مرخصی نمی‌شوند و اغماض، ترحم نسبت به آنها ظلم به مردم است.

محسنی اژه ای در نشست شورای عالی قضایی گفت: تمهیدات و ترتیباتی اتخاذ کنید برای اعلام اسامی محکومان سابقه‌دار و جرایم خشن -آزاد شده پس از تحمل کیفر- به دستگاه‌های انتظامی و امنیتی تا مراقبت‌ها و نظارت‌های لازم اعمال شود.
رئیس دستگاه قضا افزود: اغماض و ترحم نسبت به مجرمان سابقه‌دار ظلم به مردم است.

“محسنی اژه ای” به قرار‌های صدور وثیقه گریزی زد و گفت: از بازداشت آن دسته از متهمان که الزام قانونی برای بازداشت آن‌ها وجود ندارد و خطری نیز از ناحیه آن‌ها مردم و جامعه را تهدید نمی‌کند، پرهیز شود و حتی‌الامکان ترتیباتی اتخاذ شود که متهمان بتوانند در اسرع وقت نسبت به معرفی کفیل و تودیع وثیقه مبادرت ورزند تا حتی برای یک شب نیز به بازداشتگاه و زندان اعزام نشوند.


در ادامه “ذبیح اله خدائیان” رئیس سازمان بازرسی کل کشور گزارشی از آخرین پیگیری ماجرای میوه‌های خریداری شده توسط سازمان تعاون روستایی ارائه کرد و گفت:در بررسی این میوه‌های خریداری سهل انگاری و بی توجهی مشهود است و آیا عمد یا تبانی در این قضیه وجود دارد یا خیر، باید ضابطان ورود کنند و نیاز به بررسی‌های قضایی بیشتری وجود دارد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد: طی بررسی‌ها و تحقیقات جامعی که صورت گرفت، مشخص شد که میوه‌های خریداری شده از سوی سازمان تعاونی روستایی، حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد بالاتر از قیمت بازار خریداری شده‌اند.

“ذبیح اله خدائیان” افزود: مجموع خرید اخیر میوه‌ها از سوی سازمان تعاون روستایی حدود ۶۰۰ میلیارد تومان بود و تا کنون ۲۷۰ میلیارد تومان از این مبلغ پرداخت شده است.