۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 31440
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۴۵
  • ارسال توسط :
محور اصلی محرم هیئت و امیدآفرینی با نصرت ولی و جهاد تبیین است
محور اصلی محرم هیئت و امیدآفرینی با نصرت ولی و جهاد تبیین است

محور اصلی محرم هیئت و امیدآفرینی با نصرت ولی و جهاد تبیین است

امروز همه باید برای ترویج گفتمان امیدآفرینی تلاش کنیم و این یک تکلیف برای ما است.

محور اصلی محرم هیئت و امیدآفرینی با نصرت ولی و جهاد تبیین است، عنوان کرد: ترویج گفتمان امیدآفرینی برای مقابله با موج یاس آفرینی دشمن در دستور کار جدی ما قرار دارد.

حجت‌الاسلام یوسف پورآرین در نشست خبری خود با خبرنگاران با بیان مطلب فوق افزود: این محرم اولین محرم بعد از مطالبه مقام معظم رهبری از هیئت‌ها به عنوان بسترسازی برای جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه است.

image_2022_7_26-15_33_21_156_4UX

محرم امسال پس از دو سال مواجهه هیآت با امواج سنگین کرونا فرارسیده و نیاز به باز طراحی ویژه برای حضور حداکثری مردم در مراسم‌ها داریم.

وی بیان کرد: برنامه ریزی در جت تحقق خط تبلیغی در استان قزوین و ایجاد بستر در جهت نقش آفرینی نهادهای دولتی از دیگر سیاست‌های ما در محرم امسال است.

حجت‌الاسلام پورآرین ادامه داد: پشتیبانی از ارکان هیئت و کنشگران تبلیغی در محورهای محتوایی و اجرایی و همچنین گفتمان سازی در حوزه جایگاه ویژه هیئت در لایه‌های میانی مردم و تلاش برای حل مسئله از دیگر سیاست‌هایی است که در محرم امسال دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه محور اصلی محرم هیئت و امیدآفرینی با نصرت ولی و جهاد تبیین است، عنوان کرد: ترویج گفتمان امیدآفرینی برای مقابله با موج یاس آفرینی دشمن در دستور کار جدی ما قرار دارد. امروز همه باید برای ترویج گفتمان امیدآفرینی تلاش کنیم و این یک تکلیف برای ما است.

وی با بیان اینکه بیان حقایق را باید با منطقی قوی، سخن متین و عقلانیت کامل به مردم ارائه کرد، اضافه کرد: باید در بیان حقایق اخلاق را رعایت کنیم.

حجت الاسلام آرین با اشاره به شعار محرم امسال تاکید کرد: شعار محرم امسال «نجات اهل عالم با حسین است» طراحی شده است.

این مقام عالی در سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین درپایان تاکیدکرد: در مناطق فاقد روحانی مبلغ خواهیم فرستاد تا مراسم های ایام محرم آن مناطق را پوشش دهند.۳۵۰ روحانی مستقر در استان به صورت ثابت و ۴۰۰ روحانی هم به صورت متغییر به مناطق مختلف استان اعزام می شوند.