۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استانداری ، فرمانداری » قزوین
  • شناسه : 28615
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
  • ارسال توسط :
محمدرضا علیمی به عنوان مدیر کل مدیریت بحران استانداری منصوب شد
محمدرضا علیمی به عنوان مدیر کل مدیریت بحران استانداری منصوب شد

محمدرضا علیمی به عنوان مدیر کل مدیریت بحران استانداری منصوب شد

علیمی سابقه معاونت اداره کل مدیریت بحران استانداری را در کارنامه خود دارد.

وقایع خبری / طی حکمی از سوی محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین، محمدرضا علیمی به عنوان مدیر کل مدیریت بحران استانداری منصوب شد.

متن حکم مدیر کل مدیریت بحران استانداری به شرح ذیل است: 

برادر ارجمند جناب آقای مهندس محمد رضا علیمی ؛ سلام علیکم 

مبتنی بر عهدی که با قادر متعال بسته‌ام و تعهدم به مردم شریف استان قزوین در گزینش همکاران متخصص، متعهد، مستقل، تلاشگر و مردمی، جنابعالی را که از سرمایه‌های ارزشمند سازمانی مجموعه استانداری می‌باشید به سمت مدیرکل مدیریت بحران منصوب می‌کنم. 

انتظار دارم برنامه محور و دانش مدار و حرفه‌ای، با اصالت دادن به مصالح و منافع عامه مردم و با اتخاذ رویکرد پیشگیرانه در مواجهه با زمینه های بحران و با تلاش جهادی و بکارگیری کلیه امکانات و توانمندی‌های لازم، در ساماندهی و ارتقای امور مربوط به پیشگیری از وقوع بحران، مدیریت مطلوب حین بحران و تدابیر بهینه پس از بحران اقدام نمایید. 

اصلاح نظامات و فرایندهای مرتبط و توجه به اصل امدادرسانی توسط دولت و ایجاد و تقویت زمینه‌های امکان جبران خسارت توسط صنعت بیمه در بحران های احتمالی از اهم وظایف مورد انتظار می باشد.
ساماندهی کلیه تجهیزات مورد نیاز برای امکان اقدام سریع و خدمت رسانی مطلوب در بحران‌های احتمالی در کوتاه مدت و هدف‌گذاری میان مدت برای کلیه شرایط بحرانی در استان، با رویکرد مدیریت ریسک تحلیل شده و طراحی برنامه اقدام متناسب و همچنین بالا بردن توان استان برای مدیریت بحران های احتمالی در عالی‌ترین سطح ملی و مبتنی بر درس آموخته‌های جهانی در دستیابی به جایگاه برتر در کشور، بایستی چشم انداز کلیه اقدامات باشد. 

مسلم است که ادامه توفیق خدمت در این سمت، مشروط به تداوم تقیدتان به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.