۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » قزوین
  • شناسه : 36254
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴
  • ارسال توسط :
محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین پلمب شد
محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین پلمب شد

محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین پلمب شد

خورگامی: مورد عفاف و حجاب این نوع برخوردها حتی به نتیجه عکس هم منجر می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین از پلمب محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین خبر داد.

حسین رجبی گفت: بر اساس گزارش‌های واصله از محل دائمی نمایشگاه‌های بین الملی قزوین که نمایشگاه دوچرخه، موتورسیکلت و قطعات یدکی در آن در حال برگزاری بود، مشاهده شده که تعدادی از غرفه داران ضمن پخش موسیقی مبتذل شعائر دینی و اسلامی را رعایت نکرده و تعدادی از بازدیدکنندگان نیز به کشف حجاب اقدام کرده اند.

محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین پلمب شد

  وی ادامه داد: به همین منظور با بررسی‌های صورت گرفته پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرای قزوین تشکیل و با حکم قضایی این نمایشگاه پلمب شد.

احمد خورگامی ، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین در گفتگو با یکی از پایگاه های خبری استان قزوین گفته است: ما در نمایشگاه فعالیت‌های متعدد فرهنگی انجام دادیم اما فعالیت‌های مثبت دیده نمی‌شود و موضوعات منفی بزرگ نمایی می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی قزوین بیان کرده است: : در سالی که با عنوان رشد تولید و مهار تورم نامگذاری شده، برخی افرادی که ادعای تبعیت از ولایت فقیه دارند عکس منویات ایشان عمل می‌کنند، رهبری بارها اعلام کردند اولویت اول کشور عفاف و حجاب نیست و از بدحجاب ضد انقلاب نسازید.مردمی که در نمایشگاه حاضر می‌شوند همان مردمی هستند که در خیابان‌ها و سایر مجتمع‌ها و مراکز تجاری حاضر می‌شوند، من در نمایشگاه با چه امتیازی می‌توانم به آن‌ها بگویم جور دیگری باشند.

وی تاکید کرده است: از طرف غرفه داران اتفاقی رخ نداده و چند ثانیه در یکی از غرفه‌ها کشف حجاب بوده که در فیلم منتشر شده از آن مسئولین نمایشگاه درحال تذکر به آن‌ها هستند.

خورگامی خاطرنشان کرد: این اقدام شتاب زده بود و باید درنظر داشت که در مورد عفاف و حجاب این نوع برخوردها حتی به نتیجه عکس هم منجر می‌شود.