۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 29752
  • ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۰:۰۶
  • ارسال توسط :
محله هادی آباد به حیات خلوت مجرمان تبدیل شده است
محله هادی آباد به حیات خلوت مجرمان تبدیل شده است

محله هادی آباد به حیات خلوت مجرمان تبدیل شده است

محله هادی آباد شهر قزوین باید هرچه سریعتر از وضعیت فعلی خارج کرد.

محله هادی آباد به حیات خلوت مجرمان تبدیل شده است 

وقایع خبری/  محمد قاسمی در جلسه ستاد استانی بازآفرینی شهری پایدار استان که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، گفت: در حال حاضر محله هادی آباد شهر قزوین به حیات خلوت مجرمان تبدیل شده و محله سردار در حال تبدیل شدن به شهرک افغان‌ها است و باید برای بازآفرینی آن‌ها اقدام شود.

قاسمی با اشاره به محلات آسیب خیز و کم برخوردار قزوین، افزود: بیش از ۳۰ تا ۴۰ درصد جرایم استان در محله هادی آباد شهر قزوین انجام می‌شود و به محلی برای ارتکاب جرایم تبدیل شده است البته باید به اقشار آبرومند و عایله‌مند ساکن در آن احترام گذاشت.

وی گفت: این محله از نظر بهداشتی و درمانی مشکلات زیادی دارد و نباید برای بازآفرینی آن، زمان را از دست بدهیم هرچند دستگاه‌های مختلفی باید در این زمینه ورود کنند که موجب طولانی شدن اجرای طرح می‌شود.

 دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: ظرفیت قانونی خوبی در این زمینه وجود دارد، اما در استان و به ویژه شهر قزوین از این ظرفیت به خوبی استفاده نشده و پروژه‌های بازآفرینی دچار فرسودگی شده و چندین دولت تعییر کرده است.

قاسمی افزود: در مورد ساماندهی امامزاده حسین (ع) جلسات زیادی برگزار شده و مصوباتی از بالاترین سطح وزارتخانه دریافت گردیده و باید هرچه سریعتر به آن‌ها عمل شود، اگرچه در اجرای این طرح ناامید نیستم، ولی طولانی شدن اجرای آن زیبنده نظام و مردم نیست.

وی گفت: ساماندهی امامزاده حسین (ع) یک طرح مذهبی است و طولانی شدن اجرای آن سبب نارضایتی مردم شده و انتظار داریم تا مصوبات در سریعترین زمان اجرا شود.

دادستان قزوین اضافه کرد: دستگاه قضایی در مسایلی از جمله همین طرح که به او مربوط نیست ورود کرده و باید همه با هم برای حل این مشکل تلاش کنیم.