۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » رادیو و تلویزیون » فرهنگ و هنر
  • شناسه : 29768
  • ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۴۷
  • ارسال توسط :
محصولات دانش بنیان استان قزوین در «دریچه»معرفی می شود
محصولات دانش بنیان استان قزوین در «دریچه»معرفی می شود

محصولات دانش بنیان استان قزوین در «دریچه»معرفی می شود

مستند تلویزیونی «دریچه» با سختار گزارشی در 11قسمت 2دقیقه ای درمعاونت فضای مجازی شبکه قزوین در حال تولید است.


مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت :مستند گزارشی «دریچه» با هدف معرفی نهادهای فعال در زمینه تولید محصولات دانش بنیان و همچنین جذب سرمایه گذار برای تولید این محصولات و حمایت های مادی جهت رشد تولید داخل در معاونت فضای مجازی شبکه قزوین در حال تولید است.
علی رحیمی گفت: این مستند گزارشی در بخش های مختلف درباره محصولات دانش بنیانی که در پارک علم و فناوری، دانشگاه ازاد اسلامی و دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) استان قزوین تولید می شود، گزارش های کوتاهی به مدت ۲ دقیقه تولید می کند.
وی افزود: «دریچه» با دانشجوها و افرادی که به عنوان تولید کننده در این زمینه فعالیت می کنند مصاحبه می کند و پایان نامه های دانشجویی برتر استان را در این زمینه مورد بررسی قرار می دهد. این برنامه همچنین محصولاتی که در این مجموعه ها در حال تولید هستند را معرفی می کند.
مستند تلویزیونی «دریچه» با سختار گزارشی به تهیه کنندگی و کارگردانی سجاد امیریزدانی، تصویربرداری سجاد قلی پور و تدوین و گرافیک مهدی سمساریان ها در ۱۱قسمت ۲دقیقه ای درمعاونت فضای مجازی شبکه قزوین در حال تولید است و بزودی از شبکه استانی سیمای مرکز قزوین روی آنتن می رود.