۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 14492
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱
  • ارسال توسط :
محرم۹۹ در قاب شبکه قزوین
محرم۹۹ در قاب شبکه قزوین

محرم۹۹ در قاب شبکه قزوین

سیمای مرکز قزوین با«خیمه گاه» در دهه اول محرم مراسم های عزاداری مردم نقاط مختلف استان قزوین را منعکس می کند.


مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین از آمادگی رسانه برای پوشش عزاداری های استان در دهه اول محرم و همچنین اطلاع رسانی برای نحوه برگزاری عزاداری ها با توجه به درگیری مردم با ویروس کرونا خبر داد.
حسن اکبری به ” وقایع خبری ” گفت: سیمای مرکز قزوین با برنامه «خیمه گاه» در دهه اول محرم هر شب حدود ساعت ۲۱ به صورت استودیویی به مدت ۶۰دقیقه مراسم های عزاداری مردم نقاط مختلف استان قزوین را منعکس می کند.
وی افزود: مراسم گرامیداشت حضرت قاسم (ع) با نام «احلی من العسل» با حضور دانش آموزان قزوینی، گردهمایی مردم استان در روز تاسوعا تحت عنوان ویژه برنامه «روز سقا» به همراه پوشش زنده نماز ظهر تاسوعا در خیابان شهداء، عزاداری مردم قزوین در حسینیه آقا سیدجمال به همراه پوشش زنده نماز ظهر عاشورا ویژه برنامه هایی است که شبکه قزوین به صورت زنده تقدیم نگاه عزاداران حسینی خواهد کرد.
اکبری اظهار داشت: پوشش عزاداری مردم تاکستان در عصر تاسوعا، پخش عزاداری مردم دانسفهان در عصر عاشورا و پوشش زنده مراسم قرائت زیارت ناحیه مقدسه از مسجد امام حسین(ع) قزوین از جمله مهم ترین برنامه هایی است که رسانه استانی بصورت زنده به آن می پردازد.
مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: شبكه استاني صدای مركز قزوین هم برنامه هاي متنوعي در ایام محرم تقديم شنوندگان خواهد كرد.
ویژه برنامه «موکب عشق» هر روز از ساعت ۱۸ به مدت ۷۵دقیقه ضمن پوشش مراسم های عزاداری استان در بخش های مختلف به فرهنگ عاشورا ، پیام های این واقعه مهم در تاریخ اسلام و معرفی شخصیت های تاثیر گذار آن می پردازد. پخش برنامه زنده رادیویی صبح روز تاسوعا و عاشورا و پخش زیارت ناحیه مقدسه از جمله برنامه هایی است که برای ایام محرم تدارک دیده شده است.
اکبری گفت: رادیو قزوین همچنین در خلال برنامه های خود با پخش نوای تعزیه خوانان،مداحان و شعرای آئینی استان، بخش کارشناسی مذهبی ، گزارش مردمی، و پخش نمایش رادیویی با موضوع محرم شنوندگان و عزاداران حسینی را همراهی می کند.
معاونت خبر مرکز قزوین هم با پوشش خبری رویدادها و تحولات استان در حوزه محرم و همچنین پخش گزارش های خبری ـ تولیدی از عزاداری های محرم، مردم استان را در جریان برنامه های محرم قرار خواهد داد.
معاونت فضای مجازی هم با طراحی و پیاده سازی صفحه ویژه محرم در پرتال رسمی(صفحه رسمی وب سایت) مرکز، طراحی و پیاده سازی پویش مردمی و سراسری با عنوان ” هرخانه یک حسینیه” به صورت مشترک با واحدهای خبر رادیو تلویزیون و روابط عمومی هماهنگ با واحد ستادی و همچنین گروه ها کانال ها و صفحات فعال در استان، راه اندازی کمپین نذر ماسک و دستکش،نذر نان و خرما در شبکه های اجتماعی به منظور فرهنگ سازی جهت ترویج رعایت دستورالعمل های بهداشتی در عزادارای ها و مراسمات محرم، ترند هشتگ های #هرخانه یک حسینیه #فقط به عشق حسین #ما ملت امام حسینیم #خیمه مجازی #محرمی_شویم در تمامی شبکه های اجتماعی و بسترهای فضای مجازی به این مناسبت می پردازد.