۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش ایران
  • شناسه : 7089
  • ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۸:۱۳
  • ارسال توسط :
مجیدی در آستانه سرمربیگری استقلال
مجیدی در آستانه سرمربیگری استقلال

مجیدی در آستانه سرمربیگری استقلال

استقلالی‌ها در نهایت روی نام فرهاد مجیدی به جمع‌بندی نهایی رسیده‌اند.

هواداران استقلال در دو هفته اخیر شاهد اتفاق‌های غیرمنتظره‌ای در تیم محبوبشان بوده‌اند. از ترک شبانه تهران توسط آندره آ استراماچونی تا استعفای امیرحسین فتحی مدیرعامل وقت. در این بین، اظهارات استراماچونی مبنی بر حضور در ایران و عوض شدن حرف‌های وی بعد از دریافت طلب ۱۶۰ هزار یورویی، هواداران این تیم را برای بازگشت ناامید کرد. آنها اگرچه هنوز هم دوست دارند تیمی که با نظرات این مربی شکل گرفته، تا پایان راه برای قهرمانی بجنگد ولی انتشار ایمیل درخواست‌های استراماچونی و جوابیه‌های پی در پی باشگاه باعث شد تا رفته رفته قید حضور وی را بزنند. ضمن اینکه اتفاقات سه‌شنبه شب گذشته هم جدایی این مربی و همکارانش را از استقلال تأیید کرد. چرا که کادر فنی تیم استقلال شامل سباستین لتو، عمر دانسی و مارکو کیسر سه شنبه شب گذشته از گروه واتساپی بازیکنان خارج شدند تا به این شکل جدایی خود از این باشگاه را تأیید کنند. از سوی دیگر، مسئولان استقلال در این مدت بیکار ننشسته و برای آنکه در آستانه ادامه بازی‌های نیم فصل دوم، تیم‌شان بدون سرمربی نباشد، سه‌شنبه آخرین پیام را برای بازگشت استراماچونی ارسال کردند اما به نظر می‌رسد از وعده‌ها و درخواست‌های استراماچونی خسته شده و تصمیم دارند بزودی سرمربی جدید را معرفی کنند.
استقلالی‌ها در این مدت چند گزینه را برای هدایت این تیم مورد بررسی قرار دادند و در نهایت روی نام فرهاد مجیدی به جمع‌بندی نهایی رسیده‌اند. اسماعیل خلیل‌زاده حدود ۱۵ روز پیش به همراه دو عضو هیأت مدیره نشستی را با مجیدی برگزار کرد و حتی از علاقه خودش به وی خبر داد اما چون بحث سرمربی ایتالیایی و بازگشت وی خواسته هواداران بود، این قضیه مسکوت ماند. از سوی دیگر، مجیدی هم با انتشار یک پست اعلام کرد با مسئولان استقلال فقط برای بازگشت استراماچونی صحبت کرده است. حالا و با ناامید شدن مسئولان استقلال از بازگشت استراماچونی، مجیدی در یک قدمی نیمکت قرار گرفته و ظاهراً طی روزهای اخیر صحبت‌های پنهانی نیز صورت گرفته است. ظاهراً وی برای خارج شدن از حواشی، فعلاً در امارات حضور دارد اما گزینه این سرمربیگری استقلال، تمامی برنامه‌های خود را به هیأت مدیره و سرپرست باشگاه اعلام کرده است. ضمن اینکه علی فتح‌الله زاده هم در برنامه «فرمول یک» اعلام کرد که مجیدی یکی از گزینه‌های هدایت استقلال در صورت عدم بازگشت استراماچونی است؛ اتفاقی که در حال روی دادن است.
استراماچونی پاسخ پیغام استقلالی‌ها را داد
با تمام این اوصاف، عصر دیروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه  تعدادی از اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال از طریق یک فرد حاضر در ایتالیا برای استراماچونی پیغام فرستادند و برای مذاکره مجدد اعلام آمادگی کردند. شخص مورد نظر با استراماچونی صحبت کرده و پیغام‌های باشگاه را به او منتقل کرده است. سرمربی ایتالیایی نیز پاسخ داده که تمایل دارد به همراه وکیلش در جلسه‌ای با مسئولان استقلال شرکت و در رابطه با ادامه همکاری با یکدیگر مذاکره کنند. باشگاه استقلال قصد دارد در صورتی که نظر استراماچونی تغییر نکند و اتفاق دیگری رخ ندهد، بلیت بازگشت به تهران را برای امروز (پنجشنبه) بگیرد تا استراماچونی به تهران بازگردد.