۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » بازار » قزوین
  • شناسه : 31350
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
  • ارسال توسط :
مجوز نانوایی‌های متخلف در قزوین باطل می‌شود
مجوز نانوایی‌های متخلف در قزوین باطل می‌شود

مجوز نانوایی‌های متخلف در قزوین باطل می‌شود

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از تشکیل تیم نظارت هوشمند بر نانوایی‌های استان خبر داد.

مجوز نانوایی‌های متخلف در قزوین باطل می‌شود

رضا افلاطونی در نشست ضرورت نظارت هوشمند بر واحدهای نانوایی استان، گفت: تیم نظارت هوشمند از طریق‌ کارتخوان‌های نصب شده در نانوایی ها از تخلفات موجود در واحدهای نانوایی جلوگیری می‌کند.  

وی اضافه کرد: سامانه جدیدی برای نظارت هوشمند بر نانوایی‌ها احداث شده و با دسترسی به اطلاعات این دستگاه ها از سوی تیم نظارت هوشمند رصد می‌شود.  

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان بیان کرد: بررسی و رصد تعداد تراکنش‌ها و همچنین تحلیل آماری آنها اطلاعات بسیار مفیدی از فعالیت غیرقانونی نانوایی‌ها در اختیار قرار داده که این روند با کمک تیم نظارت هوشمند به طور مستمر تداوم می‌یابد.

افلاطونی اضافه کرد: علاوه بر بازرسی از واحدهای نانوایی شهری، روند پخت نان براساس سهمیه در روستاهای استان نیز رصد خواهد شد.  

به گفته وی؛ با اقدامات و هماهنگی انجام شده سهمیه واحدهای نانوایی متخلف بازنگری و برخورد قانونی خواهد شد. 

رییس سازمان جهاد کشاورزی گفت: لیست واحدهای نانوایی که با تراکنش صوری تخلف کرده‌اند باید شناسایی شود و مجوز واحدهای متخلف لغو خواهد شد.

افلاطونی خاطرنشان کرد: نصب تابلو در واحدهای نانوایی باید از امروز تحت نظارت بازرسان قرار گیرد تا به مدت یک هفته آینده همه واحدهای نانوایی، این تابلو را در بیرون از مغازه نصب کرده باشند.

به گفته وی از مجموع هزار و ۵۹۸ واحد نانوایی استان که واجد شرایط برای نصب دستگاه هوشمند هستند، تاکنون هزار و ۵۱۸ واحد به سیستم کارتخوان هوشمند مجهز شده اند و مابقی واحدهای نانوایی استان نیز به زودی به این دستگاه ها متصل می شوند.