۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » استانداری ، فرمانداری » سیاست » قزوین
  • شناسه : 3070
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲
  • ارسال توسط :
مجریان انتخابات از هر گونه قانون گریزی جلوگیری کنند
مجریان انتخابات از هر گونه قانون گریزی جلوگیری کنند

مجریان انتخابات از هر گونه قانون گریزی جلوگیری کنند

مجریان انتخابات به هیچ وجه نباید اقدامی را که در آن شائبه ای وجود داشته باشد انجام دهند.

جلسه ستاد انتخابات شهرستان بویین‌زهرا با حضور رییس و اعضای ستاد انتخابات استان برگزار شد.‌

معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان قزوین در این جلسه با تاکید بر اینکه مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت، ارکان مبنایی انتخابات محسوب می شوند، اظهار کرد: مجریان انتخابات صرفا قانون را ملاک عمل قرار داده و به دور از هرگونه جانبداری و اعمال سلیقه، فضا را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنند.

دکتر حبیبی افزود: مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت، ارکان اساسی و مبنایی انتخابات در جمهوری اسلامی است که مجریان و دست اندرکاران انتخابات سال جاری باید این ۴ رکن را سرلوحه خود قرار دهند؛ ستاد انتخابات  در خصوص دو رکن امنیت و سلامت انتخابات وظیفه ذاتی دارد و در خصوص دو رکن مشارکت و رقابت نیز وظیفه ملی داریم که با تمام توان و مبتنی بر دو اصل بیطرفی و قانونمداری، به انجام وظیفه می پردازند.

رئیس ستاد انتخابات استان در ادامه از فرمانداران، بخشداران و مجریان انتخابات خواست بر اساس ماده ۱۱ قانون انتخابات که تمامی دستگاه ها و نهادها را ملزم به همکاری و همراهی با متولیان انتخابات نموده، تمام ظرفیت های موجود را در جهت برگزاری انتخاباتی شکوهمند و با حضور حداکثری مردم به کار گیرند.

وی توجه به سیاست های کلی انتخابات را نیز مورد تاکید قرار داد و از مجریان و دست اندرکاران انتخابات خواست ضمن مطالعه دقیق این سیاست ها، از این ظرفیت قانونی نیز برای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات استفاده نمایند.

حبیبی در ادامه تصریح کرد: مجریان انتخابات به هیچ وجه نباید اقدامی را که در آن شائبه ای وجود داشته باشد انجام دهند؛ ما به عنوان مجری انتخابات صرفا باید قانون را ملاک عمل قرار داده و به دور از هر گونه جانبداری و اعمال سلیقه، فضا را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنیم.