۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » آسیب های اجتماعی » استان ها » تهران » جامعه » حوادث
  • شناسه : 38523
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۲۲
  • ارسال توسط :
مجرم سابقه‌دار به اتهام آزار دختران جوان دستگیر شد
مجرم سابقه‌دار به اتهام آزار دختران جوان دستگیر شد

مجرم سابقه‌دار به اتهام آزار دختران جوان دستگیر شد

این مرد شرور 19 سابقه شرارت و بازداشت دارد و مدعی است که از 11 سالگی به اتهام جرایم مختلف دستگیر شده است.

شرور سابقه‌دار که به اتهام ربودن، تهدید با چاقو و آزار و اذیت دختری جوان بازداشت شده مدعی شد به خاطر توهم ناشی از مصرف مواد و مشروبات الکلی قربانی را با دختر دیگری که در گذشته عاشقش بوده اشتباه گرفته است.

این مرد شرور ۱۹ سابقه شرارت و بازداشت دارد و مدعی است که از ۱۱ سالگی به اتهام جرایم مختلف دستگیر شده است.

صبح دیروز سردار کارآگاه «علی ولی‌پور گودرزی» رئیس پلیس آگاهی پایتخت در تشریح این پرونده گفت: اواخر اسفند سال گذشته در پی وقوع یک فقره تجاوز به دختری ۲۱ ساله در شمال تهران رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی‌زبده از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کارآگاهان در تحقیق از شاکی دریافتند وی ساعت ۶ صبح به قصد عزیمت به محل کار از منزل خارج شده اما در مسیر مردی موتورسوار به وی نزدیک شده و اقدام به تهدید او با سلاح سرد کرده است؛ زن جوان ابتدا تصور می‌کرده که این فرد قصد سرقت طلاهایش را دارد اما در ادامه متهم با تهدید چاقو او را به مکانی خلوت کشانده و با ضرب و جرح وی را مورد اذیت و آزار قرار داده است.
با توجه به حساسیت ماجرا تحقیقات ویژه آغاز و سرانجام مخفیگاه متهم در محدوده خیابان سبلان شناسایی شد و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی وی را دستگیر کردند و به اداره شانزدهم انتقال دادند. متهم در بازجویی اولیه منکر حقایق می‌شد، اما در ادامه با دعوت از شاکی و شناسایی متهم توسط وی، متهم به جرم خود اعتراف کرد.
بررسی سوابق وی نشان داد دارای ۱۹ فقره سابقه کیفری از قبیل سرقت، موادمخدر و… است که با صدور قرار بازداشت موقت از سوی شعبه سیزدهم دادگاه کیفری تهران، برای تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر شاکی‌ها در اختیارکارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.