۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اصفهان
  • شناسه : 24321
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
  • ارسال توسط :
مجازات برای دختر قمه کش اصفهانی
مجازات برای دختر قمه کش اصفهانی

مجازات برای دختر قمه کش اصفهانی

دختران این ماجرا با اخذ تعهدات لازم به طی دوره‌های آموزشی و تربیتی هدایت شدند.

وقایع خبری- دختر نوجوانی که در جریان یک درگیری دخترانه در یکی از بوستان‌های اصفهان قمه‌کشی کرده بود ضمن تعهد به تکرار نکردن این رفتار باید دوره‌های آموزشی و تربیتی را بگذراند.
علی اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از انجام مصاحبه روانشناختی با دختران نوجوان حاضر در کلیپ قدرت نمایی با سلاح سرد خبر داد و گفت: آنان با اخذ تعهدات لازم به طی دوره‌های آموزشی و تربیتی هدایت شدند.
وی در ادامه گفت: پس از انتشار کلیپ قمه کشی دختران نوجوان در فضای مجازی آنها شناسایی شدند و با دعوت آنها و خانواده هایشان در حوزه دادسرای عمومی و انقلاب مصاحبه روانشناختی با ایشان و خانواده‌هایشان انجام شد و ضمن تبیین مباحث ساختاری، قانونی و تربیتی دستور  مقتضی به منظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و مخاطرات ثانویه مرتبط با موضوع صادر و با اخذ تعهدات لازم به طی دوره‌های آموزشی و تربیتی هدایت شدند.
اصفهانی با اعلام این خبر نبود نظارت خانواده‌ها، نداشتن مهارت والدین در برقراری ارتباطات متناسب با نیازهای عاطفی فرزندان و دسترسی‌های آزاد به برخی محتواهای نامناسب در فضای مجازی را از علل این رفتارها دانست و خواستار جبران کوتاهی‌های صورت گرفته توسط متولیان حوزه فرهنگ و آموزش شد.