۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 14747
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
  • ارسال توسط :
مبارزه دستگاه قضا با مفسدین بی امان خواهد بود
مبارزه دستگاه قضا با مفسدین بی امان خواهد بود
با تاسی به اهداف امام حسین(ع)

مبارزه دستگاه قضا با مفسدین بی امان خواهد بود

باید در باورها، اخلاق و رفتار به امام حسین(ع) و یاران باوفایش اقتدا کنیم .

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در حاشیه برگزاری مراسم زیارت عاشورا در دادسرای مرکز استان قزوین با اشاره به هدف امام حسین (ع) از قیام عاشورا گفت: امام حسین در تشریح چرایی قیام خود فرموده اند که من از سر هوا و هوس قیام نکردم و قصد افساد و ظلم به دیگران هم ندارم، بلکه به منظور اصلاح امت جدّم قیام کرده‌ام، بنابراین هدف ایشان بر پایه کسب مقام و ثروت نبوده و بر بستری از دین مداری بنا نهاده شده بود.
وی به اجرای عدالت از سوی امام معصوم اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف مهم ایشان اجرای عدالت چرا که بر این اعتقاد بودند که هر کس حاکم ظالمی را مشاهده کند و در مقابل چنین حاکم ستمگری هیچ گونه عکس العمل گفتاری یا رفتاری از خود بروز ندهد خداوند چنین انسانی را در جایگاه همان ظالم ستمگر داخل می‌کند. دستگاه قضا با تاسی بر این هدف والای امام حسین (ع) ضمن ایجاد تحول در سیاستهای قوه قضائیه مبارزه بی امان و بدون اغماض در برابر مفسدین و ظلم کنندگان به اقشار جامعه را آغاز نموده و با جدیت پیگیری خواهد نمود.
مقام ارشد قضائی استان بیان داشت: باید در باورها، اخلاق و رفتار به امام حسین(ع) و یاران باوفایش اقتدا کنیم و از آن بزرگواران درس بگیریم، که خدمت به مردم و تلاش در جهت حل مشکل و گرفتاری از ارباب رجوع موجب جلب رضایت خداوند و اهل بیت (ع) و در این ایام عنایت ویژه اباعبدالله الحسین(ع) خواهد شد.
رئیس کل دادگستری استان قزوین در ادامه افزود: امر به معروف و نهی از منکر، حمایت از حق و مبارزه با باطل، تشکیل حکومت اسلامی و مبارزه با جهل از دیگر اهداف امام حسین (ع) بوه است.
وی در خصوص پویش هر خانه، یک حسینه، یک پرچم تصریح نمود: دستگاه قضای استان از این پویش حمایت کامل نموده و خانه تمامی کارکنان این دستگاه یک حسینه در عزای امام حسین و یارانشان خواهد بود.