۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » انتخابات » قزوین
  • شناسه : 8322
  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۵
  • ارسال توسط :
ما نگهبان و امین رأی مردم هستیم
ما نگهبان و امین رأی مردم هستیم

ما نگهبان و امین رأی مردم هستیم

انتظار داریم همه بر اساس قانون حرکت کنند

سیزدهمین نشست مشترک شورای مدیران قضائی استان و پنجمین جلسه ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان ظهر پنجشنبه با حضور دادستان قزوین و شهرستان‌ها، رئیس کل دادگستری، معاون سیاسی امنیتی انتخابات برای بررسی شفافیت مالی نامزدها در دادسرا تشکیل جلسه داد.

حجت الاسلام نورالله قدرتی در این جلسه اظهار داشت: امسال دو رویداد مهم را سپری می‌کنیم که راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور میلیونی مردم برگزار شد و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زده شد و مردم با این مشارکت تبعیت خود را نشان دادند و در انتخابات پیش رو نیز این حضور می‌تواند دشمن را مأیوس کند.

قدرتی تصریح کرد: مردم با بصیرتی که دارند هرچند سختی‌های زیادی را متحمل شده اند این بار نیز نشان خواهند داد پای عهد خود ایستاده اند و از آرمان‌ها دفاع خواهند کرد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین یادآور شد: این بصیرت و آگاهی برای مردم سایر کشورها الگو شده به طوری که در نشست بین المجالس نماینده کویت به اسرائیل گفته که شایسته نیستید اینجا باشید که این حرکت آرام آرام در حال گسترش است.

وی اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات بسیار مهم است و مشارکت حداکثری برای ما در اولویت قرار دارد و این که بیش از ۸ هزار نفر معادل ۵۱ درصد تأیید شدند که بیانگر سعه صدر شورای نگهبان است.

قدرتی اضافه کرد: ما نگهبان و امین رأی مردم هستیم و در کنار بسترسازی برای مشارکت مردم این امر مهم را محقق می‌کنیم تا انتخاب اصلح صورت گیرد.

وی بیان کرد: شائبه دفاع و حمایت از کاندیدها را نداریم و فقط مردم را دعوت می‌کنیم در صحنه حضور یابند و به کسانی رأی دهند که به درد مردم بخورند و بصیرت افزایی کنیم تا مجلس آینده بیش از گذشته در طراز انقلاب اسلامی باشد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کر: باید افرادی انتخاب شوند که مجلسی قوی را شکل دهند و امنیت کشور تأمین شود که یکی از راهکارهای تقویت کشور قوی بودن مجلس و دولت قوی و مدیران قوی و نیروی مسلح قوی است.

وی بیان کرد: همه باید در راستای منافع ملی و حقوق مردم گام برداریم و حرف همه هیئت‌های نظارت، بازرسی و اجرایی باید برای حضور مردم و انتخاب اصلح بسترسازی کنیم.

هر کس تخلف کند بر اساس قانون برخورد می‌کنیم

قدرتی اضافه کرد: قانون هم ایراد دارد وقتی نامزدی اگر تخلف کند کاری نمی‌توان کرد یعنی ایرادی هست و مصونیتی به نامزد داده و بیشتر این نوع تخلف موجب تضییع حق دیگر نامزدهاست.وی اظهار داشت: لازم بود قانون اصلاح می‌شد تا نامزدها از یک ماه قبل بتوانند خود را معرفی کنند و در یک هفته فقط تبلیغ مستقیم ب عکس و بنر داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین افزود: فرصت معرفی کم است کاش اصلاح می‌شد و قانون جرم زا و پرونده ساز است و کسی که می‌خواهد میلیاردی هزینه کند فرصت کم است.

قدرتی تصریح کرد: انتظار داریم همه بر اساس قانون حرکت کنند و طرفداران مراعات کنند و همکاران قضائی رصد کنند تا تخلفی صورت نگیرد.